Olga Lanau, nova vicegerent de Persones i d'Organització de la UAB

Olga Lanau s'ha incorporat a la UAB com a vicegerent de Persones i d’Organització. Anteriorment ha ocupat càrrecs de responsabilitat a la UB, a la Generalitat de Catalunya i a la UPC.

19/01/2018

Olga Lanau ha assumit des del 18 de gener el càrrec de vicegerent de Persones i d’Organització de la Universitat. Lanau compta amb una àmplia experiència en gestió a l’àmbit universitari i a la Generalitat de Catalunya. Fins a la seva incorporació a la UAB ha ocupat el càrrec de gerent de la UPC i anteriorment també va ser gerent de la UB.

Els àmbits que depenen de la vicegerència de Persones i d'Organització són l'Àrea d'Organització i de Planificació, l'Àrea de Personal Acadèmic i de Nòmines, l'Àrea de Personal d'Administració i Serveis, l'Àrea de Prevenció i Assistència i l'Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació.