Últims dies per inscriure's als tallers d'emprenedoria social amb reconeixement de crèdits

Persones estudiants

El Servei d'Ocupabilitat de la UAB ofereix, per primera vegada, formació amb reconeixement de crèdits ECTS. Continuen obertes les inscripcions a dos tallers que començaran al març i formaran l'alumnat en l'àmbit de l'emprenedoria social i col·laborativa.

17/01/2018

Aquests tallers han estat dissenyats per dotar l'alumnat de la UAB de competències transversals que millorin la seva ocupabilitat i el facin més competitiu en el món professional. Encara n'hi ha dos amb la inscripció oberta, cadascun amb 25 places disponibles que s’adjudicaran per ordre d’inscripció:

Emprenedoria social i col·laborativa
Inici: 7 de març
Hores totals: 25 (12 hores presencials i 13 hores no presencials desenvolupant una idea)
Crèdits ECTS: 1 crèdit
Data límit d’inscripció: 2 de març
Preu: 10 euros
L’activitat ha estat organitzada pel programa UAB-Emprèn i compta amb la col·laboració de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya i el suport del programa aracoop del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Emprendre des d’una mirada social
Inici: 5 de març
Hores totals: 50 (28 presencials i 22 no presencials de treball en grup desenvolupant una idea)
Crèdits ECTS: 2 crèdits
Preu: 10 euros
L’activitat compta amb la col·laboració del programa Social Business City Barcelona i el suport del programa aracoop del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Més informació i inscripcions al web del Servei d’Ocupabilitat de la UAB.

Per superar les activitats serà imprescindible una assistència mínima del 80%. Després d’haver finalitzat el taller, les persones assistents rebran per correu electrònic el certificat que hauran de presentar a la Gestió Acadèmica de la seva Facultat o Escola per tal de poder convalidar els crèdits ECTS.