La UAB celebra la primera edició del concurs “Tesi en 4 minuts”

Concurs

El repte plantejat pel concurs consisteix en què els i les estudiants de doctorat que no hagin defensat la seva tesi expliquin oralment el tema de la seva recerca durant un màxim de 4 minuts. El 15 de maig tindrà lloc la presentació oral de les candidatures que han passat a la final i el lliurament de premis.

11/05/2018

El 15 de maig, a les 10 h, té lloc el concurs "Tesi en 4 minuts" al Teatre de la UAB. A l’acte, que ès retransmès en directe, deu estudiants de doctorat de la UAB expliquen oralment la seva recerca en un temps màxim de 4 minuts. La presentació s'ha de fer en un llenguatge fàcilment comprensible, per a un públic en general.

Una comissió d’investigadors i membres de la Junta Permanent de l’Escola de Doctorat ha seleccionat deu propostes que són les que es presenten a la final.

Al final de l’acte el jurat concedirà el 1r premi (800 euros) i el 2n premi (500 euros), i les persones assistents votaran per concedir el premi del públic, consistent en una dotació econòmica de 200 euros, compatible amb els premis del jurat.