Ens deixa Lluna Araguàs García, estudiant de la Facultat de Medicina

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Ens ha deixat  Lluna Araguàs García, estudiant del Grau de Medicina de la UAB. La UAB fa arribar el condol més sincer a totes les persones que la coneixíeu i l'apreciàveu i comparteix el sentiment per la seva pèrdua.

13/04/2018

Ens ha deixat Lluna Araguàs García, estudiant de quart curs del Grau de Medicina de la UAB, que cursava els seus estudis a la Unitat Docent de l'Hospital de Sant Pau.

Araguàs va ser voluntària en campaments de nens i liderava un dels grups d'estudi bíblic de la UAB.