Els usuaris de l'Escola valoren positivament la qualitat dels serveis

Estudiant realitzant l'enquesta
La Fundació UAB ha portat a terme, un any més, l'estudi sobre la satisfacció de la comunitat de l'Escola quant a la qualitat i la gestió dels serveis. L'objectiu és millorar els serveis a disposició dels estudiants, el professorat i el personal d'administració.

03/08/2018

L'estudi realitzat en col·laboració amb el DEP Institute, ha permès analitzar aspectes com la gestió informàtica, les instal·lacions, l'atenció al client, la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball, els recursos de la UAB, la comunicació i el medi ambient.

Els resultats s'han comparat amb una enquesta realitzada el passat curs 2016-2017, i presenten una millora en la percepció dels serveis per part de diferents usuaris.

Estudiants

L'enquesta ha comptat amb la participació d'un 15% de l'alumnat enquestat, partint d'una mostra de 190 del total de 1287 estudiants de Cicle Formatiu, Graus i Màsters Oficials de FUABformació. D'aquesta mostra, 62 estudiants cursen els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, mentre que 42 estudiants són dels Màsters Oficials de l'Escola.

L'estudiantat d'aquestes formacions ha valorat positivament el servei informàtic pel que fa als seus recursos disponibles i a la resolució d'incidències. No obstant, el rendiment de la xarxa wifi consideren que podria millorar.

En referència a les instal·lacions, que ofereix el Centre, són percebudes molt positivament, per poder desenvolupar la docència, sobretot, aquelles classes destinades a la realització de pràctiques, tant de Graus com de Màsters, i s'incrementa la valoració en dues dècimes, en general, respecte al curs anterior.

L'atenció a l'estudiant, que es rep des de la Gestió Acadèmica, també és valorada positivament pels seus usuaris, sobretot, pel que fa a la resolució de peticions i incidències. De la mateixa manera que l'atenció i servei que ofereix la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball, que és percebuda com adequada per part dels seus usuaris.

Els recursos de la UAB avaluats, sobretot, les biblioteques, assoleixen una percepció positiva dels estudiants, principalment, els de Màster, que la seva valoració es situació per sobre dels 3 punts (de 4 possibles).

La comunicació de la informació de l'Escola a través del web, xarxes socials, campus virtual i aules moodle, també assoleixen valoracions molt positives, i es mantenen, respecte al curs anterior.

En aquest mateix sentit, l'apartado sobre medi ambient i les accions que es realitzen per la sostenibilitat i el reciclatge són adequades segons l'estudiantat.

Professorat

La visió general dels 82 professors i professores enquestats és positiva, i sobretot, destaca la millora en la valoració dels serveis informàtics i els recursos de la UAB.

Es tracta també d'una tendència que també es replica en la comunicació, i en les valoracions sobre l'adequació de les instal·lacions i el funcionament de la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball.

Personal d'Administració i Serveis

La mostra de 30 treballadors i treballadores que han completat l'enquesta ha valorat molt positivament, aquest any, el funcionament de la gestió acadèmica i ha millorat la percepció sobre la comunicació en tots els aspectes enquestats.

Les condicions i accions de millora a les instal·lacions es mantenen però es mostren desiguals en alguns aspectes, sobretot, pel que fa a les mesures respecte al medi ambient.

Per a més informació, ja es poden consultar els resultats de l'enquesta disponible clicant sobre l'enllaç.