Assistència Sanitària convoca el seu Programa de beques per a professionals de la salut

16/02/2017

Per novè curs consecutiu, Assistència Sanitària posa a disposició dels estudiants de màster o postgrau de l’àmbit de la salut de les universitats catalanes un programa de beques que cobreix el 50% de l’import de la matrícula, amb un sostre de 1.000 euros.

Els estudiants matriculats en el curs acadèmic 2016-17 poden presentar la sol·licitud fins al 24 d’abril i es manté la dotació total de 30.000 euros. Tingueu en compte que parlem de l’àmbit de la salut en el seu sentit més ampli, per tant s’hi inclouen estudis de medicina, infermeria, odontologia, fisioteràpia i fins i tot biologia i altres especialitats.

Tota la informació sobre el procediment de sol·licitud, terminis, normativa, etc. està disponible a la web, tant en català com en castellà:

Web - Català
Web - Castellano