“La economía del bien común” per Jean Tirole

La conferència tindrà lloc dijous 25 a les 19h a l’Institut Francès de Barcelona.

30/03/2017

La Facultat d’Economia i d’Empresa  dóna la possibilitat als seus estudiants d’assistir a la conferència impartida pel Premi Nobel d’Economia, Jean Tirole, a l’Institut Francès de Barcelona.

La conferència que porta com  a títol “La economía del bien común” se celebrarà dijous 25 de maig a les 19h a les instal·lacions de l’Institut Francès de Barcelona.

L’aforament és limitati es pot reservar plaça en el següent enllaç.

Cartell del acte.