Sol·licitud d'accés a informació pública

Els interessats en sol·licitar el dret d'accés a informació pública de la UAB caldrà que segueixin les següents instruccions:

Tramitació electrònica
Adreceu les vostres peticions a través del formulari de sol·licitud d'accés a informació pública de la Seu Electrònica de la UAB. Cal que us autentifiqueu signant amb el vostre certificat electrònic.

Disposeu d’informació sobre la identificació amb certificat digital a la Seu Electrònica de la UAB.
 
Tramitació presencial
Empleneu el formulari de sol·licitud d’accés a la informació:
- Escriviu únicament amb ordinador o amb bolígraf, amb lletres majúscules o de tipus impremta.
- Indiqueu clarament les dades de contacte, preferentment un correu electrònic.
- És important que indiqueu el format, preferentment PDF, Word o Excel, en què preferiu tenir accés a la informació.

Imprimiu el formulari, el signeu i el presenteu al Registre General de la UAB.

Disposeu d’informació del Registre General a la Seu Electrònica de la UAB.

Formulari de sol·licitud d'accés a informació pública (Word)
Formulari de sol·licitud d'accés a informació pública (PDF)

També podeu presentar el formulari per qualsevol dels mitjans previstos a l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.