Missatge de la degana

Maria Josep Recoder, degana

En nom de tota la comunitat universitària, professorat, estudiants veterans i personal d’administració i serveis, em plau donar-vos la benvinguda a la Facultat de Ciències de la Comunicació, tant als estudiants de Grau i de Màster, com als d’intercanvi. Aquí passareu una etapa essencial de la vostra vida: la que us permetrà formar-vos intel·lectualment i professionalment en els estudis de Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques. I també en qualsevol dels màsters que heu escolli per a completar la vostra formació acadèmica, en la doble vessant de la recerca i de la professionalització. A la Facultat us atendrem amb els millors docents i investigadors, el personal d’administració més qualificat i les infraestructures necessàries per poder aprendre.

Heu fet una bona elecció venint a la Facultat per una doble raó. La primera és que els estudis que impartim gaudeixen del respecte estatal i internacional, que la nota de tall és alta o que el nombre de convenis amb empreses per fer pràctiques supera de llarg el nombre d’estudiants que tenim per ocupar-les. La segona és que forma part de la UAB, que està situada en el desè lloc al rànquing QS de les millors universitats de menys de 50 anys de tot el món. Un títol obtingut a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB equival, doncs, a garantia d’una bona formació.

I això s’emmarca en la Facultat, que és governada per l’Equip de Deganat, que té com a màximes de treball, prendre les decisions essencials per consens, estar al servei dels membres del centre, reforçar l’orgull de pertinença a la Facultat, mantenir i incrementar el reconeixement extern de la Facultat i combinar innovació i tradició, per ser la Facultat de Comunicació de referència a Catalunya, tot diferenciant-nos de la resta de centres gràcies a la nostra massa crítica i els projectes innovadors.

Només ho podrem fer amb el nostre treball i amb el compromís imprescindible del PDI, del PAS i dels estudiants, cadascun amb les seves responsabilitats, drets i deures. Tots els membres de la Facultat hi passem una part molt important del nostre temps, endeguem projectes i forgem amistats, i per això us desitjo que aquests anys els visqueu intensament i els recordeu després amb alegria.

Teniu a la degana i el seu equip a la vostra disposició, per  millorar tot allò que calgui. Sou a casa vostra. Feu-la vostra.

Maria José Recoder i Sellarès
Degana