Comissió d'Economia i Serveis

La Comissió d’Economia i Serveis és l’encarregada de preparar, debatre i proposar qualsevol assumpte relacionat amb l’activitat econòmica, els serveis, les infraestructures i els equipaments de la Facultat, i també d’acordar o resoldre les qüestions que s’estableixen a continuació:

a) Proposar a la Junta de Facultat el repartiment del pressupost de funcionament.

b) Elaborar un informe, en acabar el curs acadèmic, sobre les millores, les ampliacions o qualsevol altre aspecte que contribueixi a poder establir les necessitats d’infraestructura i equipament convenients per a la docència.

c) Formular a la Junta de Facultat les propostes d’inversió, de repartiment d’espais i d’adquisició d’equipaments.

d) Coordinar les activitats dels serveis de la Facultat i proposar plans de millora.

e) Aprovar les accions que es derivin de plans i de pressupostos concrets impulsats o aprovats per òrgans superiors.

f) Qualsevol altra que la Junta hi delegui expressament i formalment.

MEMBRES DE LA COMISSIÓ D’ECONOMIA I SERVEIS
Membres nats

Luis Fernando Morales Vicedegà d’Economia, Innovació, Infraestructures i UAB Campus Mèdia
Miguel Ángel Martín Coordinador Serveis
Enric Marín Coordinador Serveis
Glòria García Administradora

Delegats departaments

Ana Ullod Departament CAP
Vicenç Rabadan Departament Mitjans, Com. i Cultura
Pedro Molina Departament Periodisme i C. Comunicació
Anna Fajula Departament Publicitat, RR.PP. i C.

Representants sector A

Maria Machuca