Biblioteques > Biblioteca de comunicació i hemeroteca general > Fons jones

Fons Daniel Jones  de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General

El doctor Daniel Esteban Jones (1951-2007) fou un investigador reconegut a l’àmbit de la comunicació, especialment en la realització d’estudis sobre l’estat de la recerca a Catalunya, a l’Estat espanyol i a Amèrica Llatina. Va ser professor del Departament de Periodisme de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB fins l’any 2002 i després de la Facultat de Comunicació Blanquerna. També fou col·laborador de les revistes Anàlisi i Trípodos. Al llarg de la seva vida professional va formar una important biblioteca especialitzada en comunicació que el 2014 va ser llegada a la Biblioteca de Comunicació de la UAB.

El fons documental està format per 5.400 llibres i 358 col·leccions de revistes a més d’una important quantitat de dossiers temàtics. Aplega gran quantitat d’estudis sobre història i economia de la comunicació a Catalunya, Espanya i Llatinoamèrica: història del llibre i de la impremta, església i mitjans, història dels mitjans a Amèrica Llatina, biografies de prohoms de la comunicació, grups de comunicació, congressos, llibres de teoria i crítica, industria cultural, estructura i política de la comunicació, etc.

El fons inclou un important nombre de documents antics, de finals del segle XIX i principis del XX fruit de la faceta de bibliòfil del professor Jones.

Els documents del Fons Jones es troben als dipòsits de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i cal sol·licitar-los. Aquesta sol·licitud es pot fer des del Catàleg UAB.

Obres de Daniel Jones al catàleg de les Biblioteques de la UAB
Catàleg
Cerca a:

Web mòbil

Premsa digital El Quiosc Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter Segueix-nos a Twitter El préstec a la UAB Alumnes de grau Formació d'usuaris Cursos gratuïts Com trobar ... Audiència, publicitat... Accés des de fora la UAB als recursos digitals Pregunt@ Servei d'informació de les biblioteques - UAB

2017 Universitat Autònoma de Barcelona