Inici > Amb cotxe/moto > Mapa d'accessos i dels aparcaments

Mapa d'accessos i dels aparcaments

Com accedir?

La forma més senzilla d'arribar a la UAB amb cotxe o moto és per autopista.

Autopista AP-7, direcció Tarragona-Lleida si vens del nord, o direcció Girona si vens de Barcelona. Sortida Universitat Autònoma.

Autopista C-58. Barcelona-Sabadell-Terrassa. Sortida Universitat Autònoma.

Diverses carreteres de segon ordre comuniquen els municipis propers amb el campus.

Amb l'eina "Com arribo a la UAB?" podràs localitzar qualsevol punt del campus i cercar la manera més ràpida i còmode d'arribar-hi.

Recorda que el campus està considerat una zona 30 en el qual els vehicles a motor han de conviure pacíficament amb altres usuaris com els vianants, ciclistes o  autobusos.

On aparcar?

El campus de Bellaterra de la UAB té gairabé 7.000 places d'aparcament localitzades que pots consultar al mapa.

Des del 5 de novembre de 2012 l'aparcament ubicat sota la Plaça Cívica està reservat a l'ús exclusiu de la comunitat universitària. Per a conéixer el seu funcionament només has de fer click sobre el banner que es troba al menú dret d'aquesta pàgina.

Amb l'eina "Com arribo a la UAB?" podràs localitzar qualsevol punt del campus i cercar l'aparcament més proper.

La indisciplina

A més, en hores de màxima afluència, s'hi pot comptar fins a 1.500 cotxes aparcats de forma irregular, fet que limita els drets d'altres persones (altres conductors, vianants, usuaris del transport col.lectiu o la bicicleta o usuaris amb mobilitat reduïda)

Per tal de garantir aquests drets, l'Ajuntament de Cerdanyola envia una grua cada dia al campus que s'encarrega de deixar lliures les voreres, places de discapacitats, passos de vianants, vials o zones de càrrega i descàrrega.