On aparco la bicicleta?

APARCAMENT ESTÀNDARD:

Al Campus de la UAB hi ha més de 20 punts d’aparcament de bicis d’aquesta tipologia que ofereixen més de 300 places. Es tracta d’aparcaments en forma d’U invertida que permeten lligar les dues rodes i el quadre de la bici. Aquests aparcaments es troben ubicats a prop de les entrades dels edificis.

APARCAMENT TANCAT:

En el marc del Projecte BiciUAB, i tenint en compte que el pla d’aparcaments de bicis estàndard està quasi completat a gairebé tots els edificis i centres d’activitat del Campus, la UAB preveu la col·locació d’aparcaments tancats a diferents llocs del Campus per a cobrir la demanda d’aparcaments totalment segurs i protegits de les condicions meteorològiques adverses.

El Campus ja compta amb 3 aparcaments d’aquesta tipologia:
-        Aparcament Plaça del Coneixement
-        Aparcament Albareda
-        Aparcament FGC-Universitat Autònoma de Barcelona

Aquests aparcaments tenen capacitat per a 20 bicicletes, endolls per a carregar bicis elèctriques i l'accés es fa mitjançant targeta sense contacte.

Si estàs interessat en aquest servei pots escriure un email a mobilitat@uab.cat