FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Ajuda'ns a descobrir punts singulars del campus!
16.05.2017 FAS  -  L'Oficina de Medi Ambient de la UAB, en col·laboració amb la FAS, organitzen una ruta participativa pel campus de la UAB i necessiten la col·laboració de la comunitat universitària.

L'Oficina de Medi Ambient de la UAB, la FAS i el Voluntariat de Media Ambient de la FAS organitzen la ruita participativa pels 50 anys de la universitat. Es fa una crida a l'estudiantat, PAS i PDI perquè enviïn fotografies dels llocs preferits del campus. Així, es confeccionarà una ruta per la universitat i entre tots els participants se sortejarà un detall sorpresa.

Com enviar les fotos:

1. Des del mòbil entreu a aquest enllaç i pengeu la vostra foto (si teniu connectada la ubicació del mòbil, es penjarà automàticament).

Instruccions per penjar la/les foto(s). No oblideu posar el títol i el vostre nom, la ubicació i enviar.

2. Per correu electrònic: ens podeu enviar la foto per e-correu amb la ubicació si la coneixeu o bé mitjançant el mapa escrivint-nos la ubicació aproximada segons la quadrícula. La línia groga que es veu al mapa és el track de la caminada.

Anar a Notícies