FAS > Actualitat > Notícies

24/07/17
FAS
Nova plaça de tècnic/a de dinamització de voluntariat a la FAS
La FAS obra una nova plaça de tècnic/a de voluntariat del programa de promoció de la salut al Campus. S'encarregarà de la gestió i dinamització del voluntariat d'aquest programa. El termini de presentació de candidatures finalitzarà el 28 d'agost del 2017.
20/07/17
FAS
Bon estiu 2015 FAS
Tanquem un mes per vacances d'estiu
Durant el mes d'agost les oficines de la Fundació Autònoma Solidària romandran tancades per vacances. Molt bon estiu per a tothom!
17/07/17
Finalitza el Campus Ítaca 2017
El Campus Ítaca 2017, un programa socioeducatiu de la UA, ha finalitzat aquest 14 de juliol amb la participació de 385 joves que distribuïts en dos torns han pogut, a partir d'activitats acadèmiques i lúdiques, saber de primera mà què és la universitat.
17/07/17
Discapacitat
Sessió informativa sobre el servei d'atenció a la discapacitat de la UAB
La Sala de Cinema de la UAB va acollir el passat dijous 13 de juliol una sessió informativa per a estudiants amb discapacitat o amb necessitats educatives específiques i les seves famílies en la qual es va donar a conèixer el funcionament i els serveis que ofereix el PIUNE.
07/07/17
Comença el segon torn del Campus Ítaca d'enguany
El primer torn del Campus Ítaca d'enguany va acabar el 4 de juliol amb un acte de cloenda en què els estudiants que hi han participat van presentar els resultats dels seus treballs. I dia 6, va començar el segon torn que s'allargarà fins el 14 de juliol.
05/07/17
Programes Socials
Fundació Caixa d’Enginyers s’uneix al projecte d’inclusió social i laboral de persones refugiades de la UAB
El conveni de col·laboració entre la Fundació Autònoma Solidària i la Fundació Caixa d’Enginyers promou la plena integració de persones sol·licitants de protecció internacional gràcies al programa Acollida de la UAB.

Arxiu de notícies

Des de