FAS > Actualitat > Notícies

22/06/18
Imatge Fons de Solidaritat convocatòria 2017-2018
Publicada la resolució de les dues convocatòries del Fons de Solidaritat
S’han resolt les dues convocatòries del Fons de Solidaritat de la UAB. D’una banda, en el marc de la convocatòria XXXV s’han aprovat deu projectes de cooperació i educació per al desenvolupament impulsats per personal PDI i PAS. De l’altra, s’han acceptat també deu iniciatives d’estudiants de màster i doctorat en el marc de la convocatòria E2017-2018.
21/06/18
Convocatoria Premis TFG 2018
Obrim la convocatòria per la segona edició dels Premis TFG
La FAS premia els Treballs de Fi de Grau presentats el curs 2017-2018 que tracten temàtiques relacionades amb el Desenvolupament Sostenible i la Justícia Global. Enguany el Premi té una dotació total de 1.000€ i el termini per presentar la candidatura finalitza el 21 de setembre.
20/06/18
Programes Socials
Foto de l'equip FAS davant la seu de la PAH
Finalitza el voluntariat amb la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca
Després de 6 anys, els voluntaris i voluntàries de la Fundació Autònoma Solidària s’acomiaden de la PAH. L’activitat, centrada en la recollida de dades per un fons documental, ha suposat un aprenentatge en valors i el desenvolupament d'habilitats com l'escolta activa i l'acompanyament.
19/06/18
Programes Socials
Inici del Campus Ítaca de la FAS
El 25 de juny torna el Campus Ítaca
Enguany 395 joves participaran en un dels programes estrella de la FAS. Durant els mesos de juny i juliol el Campus UAB obre les seves portes per motivar als adolescents en situació econòmica desfavorable i amb un bon rendiment acadèmic a continuar vinculats als estudis un cop finalitzin l’etapa obligatòria.
12/06/18
Imatge de la Taula 1 del Hackató Universitat Refugi celebrat a l'Escola IGOP
6 idees per millorar l’acollida de persones en cerca de refugi
La FAS, amb la col·laboració de Chapter#2 i el suport de l’Ajuntament de Barcelona, ha organitzat el primer Hackató #UniversitatRefugi en el que han participat fins a 60 persones de diferents àmbits. Totes juntes han abordat, a través de metodologies àgils i innovadores, solucions concretes per alguns dels nombrosos problemes als que s’enfronten les persones en cerca de refugi.
07/06/18
Voluntariat
Setmana de la Natura a la UAB
Per la Setmana de la Natura netegem la UAB
Amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient i de la celebració de la Setmana de la Natura, el passat 5 de juny el voluntariat de Medi Ambient de la FAS va realitzar una recollida de residus als espais naturals del campus de la UAB.

Arxiu de notícies

Des de