FAS > Actualitat > Notícies

25/04/18
Salut
La FAS premia als relats guanyadors del Concurs de Relats Eròtics
Amb motiu de la festivitat de Sant Jordi, la FAS va donar a conèixer les persones guanyadores del concurs literari sobre sexualitat i erotisme. A l’acte, impulsat pel Programa de Salut de la FAS, es van donar els premis i es van llegir els relats guanyadors. Enguany, s'han presentat un total de 53 obres literàries.
23/04/18
Programes Socials
Trobada per l’equitat en l’educació científica de les matèries STEAM
La FAS participa en la jornada dedicada a presentar i discutir estratègies per fomentar l’educació científica entre els joves. La trobada, que es va celebrar al CosmoCaixa, va comptar amb la ponència de la directora del CRECIM, la Digna Couso.
19/04/18
Discapacitat
UAB Impuls organitza una jornada d’inserció laboral
Enguany és la tercera edició d’un acte que està orientat a informar sobre recursos, bones pràctiques i exemples reals d’inserció laboral de persones amb diversitat funcional. La jornada, que compta amb el suport del Servei d’Ocupabilitat, es celebrarà el proper 7 de maig a la Facultat de Psicologia de la UAB.
17/04/18
La neurociència i les arts visuals al CROMA 2.0
El programa socioeducatiu inicia dos nous projectes amb l’objectiu de despertar l’interès per l’aprenentatge dels infants en ciència i art. En aquesta ocasió, els tallers consten de sis sessions cadascun i hi col·laboren equips de recerca de l’Institut de Neurociències de la UAB, del CRECIM i de Social Inclusion & Disability, a través de la professora Mar Morón.
16/04/18
Pel 23 d’abril la FAS es posa el davantal solidari
La FAS es vesteix de gala per celebrar la festa del llibre i omple d’activitats solidàries i participatives la jornada festiva. Enguany el Dinar Solidari del 23 d’abril serà l’activitat central de la diada però també n’hi haurà d’altres com el concurs de Relats eròtics o la parada de llibres de Recicla Cultura.
11/04/18
Salut
La Setmana Saludable i Sostenible de la FAS
Del 16 al 20 d'abril tindrà lloc la IX Setmana Saludable i Sostenible amb l’objectiu de difondre un estil de vida saludable. En aquesta edició s’han organitzat més de 50 activitats adreçades a la comunitat UAB. La FAS també participarà oferint diverses accions organitzades pel voluntariat del Programa de Salut.

Arxiu de notícies

Des de