FAS > Actualitat > Notícies

27/03/17
Cooperació
Professorat d’Enginyeria es formarà en desenvolupament sostenible
L’Escola d’Enginyeria de la UAB organitza un curs semi-presencial sobre la integració de la dimensió global (desenvolupament sostenible, justícia social...) en la docència de les enginyeries.
23/03/17
Programes Socials
Reflexió i art a la cloenda de l’exposició “Jo també sóc del barri. De gira/On tour”
El 16 de març es va celebrar la cloenda de “Jo també sóc del barri”, l’exposició d’art comunitari on s’han donat a conèixer un recull d’obres dutes a terme per menors i joves interns en centres educatius de justícia juvenil. La jornada ha presentat diverses experiències relacionades amb la creació artística en contextos no tradicionals.
23/03/17
140 infants de Badia descobreixen la UAB
Les portes de les facultats s’obren als infants per tal que puguin conèixer i experimentar en primera persona la Universitat Autònoma de Barcelona.
21/03/17
Programes Socials
El voluntariat que fa mentoria a Sabadell es reuneix per fer seguiment
El voluntariat del Projecte Mentoria Juvenil es troba per primer cop en un seminari per avaluar i fer seguiment de la seva experiència del voluntariat.
20/03/17
Estudiants de fisioteràpia de la UAB, voluntariat a la Zurich Marató Barcelona
Un grup de 32 voluntaris estudiants de fisioteràpia col·laboren en la 39a edició d’aquesta cursa com a massatgistes fisioterapeutes.
17/03/17
Voluntariat
Es celebra el darrer Nostrum d’aquest curs
El Nostrum, un espai de coneixença i formació, va comptar amb la participació de quasi 80 persones, entre voluntariat i equip de la FAS.

Arxiu de notícies

Des de