FAS > Actualitat > Notícies

20/04/17
Cooperació
Tret de sortida a la campanya "IUABtat de gènere?"
Un grup d’estudiants de 4t curs dels graus de Pedagogia i d’Educació Social ha engegat la campanya anomenada “IUABtat de gènere?”, una iniciativa subvencionada per la Fundació Autònoma Solidària que compta amb la col·laboració i assessorament de l’Observatori per a la Igualtat de la UAB i que aquest mes d’abril començarà una sèrie d’activitats.
20/04/17
Cooperació
Nous tallers a la UAB sobre violència masclista als mitjans de comunicació i de prevenció contra els rumors
L’Observatori Mediterrani de la Comunicació convida a dos experts per analitzar el paper de la comunicació en el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible.
19/04/17
Cooperació
Nova col·lecció de recursos d’EpD per a professorat universitari
La FAS col·labora ambla Xarxa de Recursos d’EduAlter amb l’aportació de recursos pedagògics per a la Col·lecció Universitat, en la qual es poden trobar materials d’educació pel desenvolupament (EpD) per treballar a les aules universitàries.
19/04/17
Cooperació
Un projecte promou la justícia ambiental a Colòmbia a través de tècniques audiovisuals
El projecte ¡AJA! és una iniciativa de l’ICTA, en cooperació amb la Universidad del Magdalena de Santa Marta, Colòmbia, per explorar l’ús d’eines audiovisuals en la recerca en justícia ambiental. En marxa des del novembre del 2016, compta amb el suport del Fons de Solidaritat de la UAB.
07/04/17
Els Objectius de Desenvolupament Sostenible entren als graus de la UAB
La UAB és una de les primeres universitats que està introduint aquest curs els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) -creats per Nacions Unides, tracten temes com la pobresa extrema, la fam, l'accés a la salut i a l’educació, el canvi climàtic- en cinc graus de la Facultat de Ciències de l’Educació i de l’Escola d’Enginyeria.
04/04/17
Salut
IV concurs literari sobre sexualitat i erotisme de la FAS
Reflexiona sobre l’erotisme, la sexualitat i l’autoimatge en format poesia, petit relat o piulada i guanya un premi!

Arxiu de notícies

Des de