FAS > Actualitat > Notícies

30/07/18
Voluntariat
Imatge del treball final de grau de la Nerea Lopez sobre el voluntariat sociosanitari
La FAS ha acollit un TFG que analitza les motivacions del voluntariat hospitalari
Què fa que una persona decideixi participar en un programa de voluntariat? Què la motiva a continuar? Què se’n endú de l’experiència? Aquesta i altres qüestions es resolen al Treball Final de Grau de la Nerea López, estudiant de Psicologia i exalumne de l’assignatura de Pràctiques Integrades, on va dissenyar aquest projecte acollit pel Programa Sociosanitari.
23/07/18
Programes Socials
Acte de cloenda del programa Mentoria Juvenil de Sabadell
Punt i final al programa de Mentoria Juvenil a Sabadell
La FAS finalitza la seva col·laboració amb el projecte després de dos anys de pilotatge i consolidació. Juntament amb l’Ajuntament de Sabadell i l’Institut Jonqueres, el programa de voluntariat universitari tenia l’objectiu d’incentivar els joves de secundària a continuar la seva trajectòria formativa.
20/07/18
FAS
Plaça tècnica cooperació
Publicades les ofertes de pràctiques extracurriculars per a estudiants
La FAS oferta un total de 30 places per a l’estudiantat de la UAB que tingui interès en fer pràctiques extracurriculars durant el curs 2018-2019. Aquestes places estan vinculades a les àrees de voluntariat, cooperació, discapacitat i comunicació i romandran obertes fins la primera setmana de setembre.
20/07/18
Cooperació
La FAS ha acompanyat a l'estudiant durant la seva estada a la UAB
Impuls per a que dones africanes puguin estudiar a la UAB
En el marc de l'acord de col·laboració signat per la Fundación Mujeres por África i la UAB, l'estudiant Sylvia Nana Ohenewah, procedent de Ghana, ha pogut gaudir d'una beca per cursar el Màster en Ciència Política a la UAB durant el curs 2017-2018. La FAS ha coordinat l’acollida de l’estudiant i l’acompanyament durant la seva estada al Campus.
02/07/18
Discapacitat
Imatge recurs de la sessió informativa del PIUNE 2018
El PIUNE realitza una sessió informativa per a nous estudiants
El Servei d’Atenció a la Discapacitat programa una sessió de benvinguda als nous estudiants de la UAB on, entre d’altres coses, podran conèixer juntament amb la seva família tots els serveis que ofereix el PIUNE. La sessió serà el 12 de juliol a la Sala Cinema de la UAB.
26/06/18
Cooperació
Festa Major 2018 per la Universitat Refugi
“L’Autònoma acull” és el lema de la FM 2018
Amb la commemoració del Dia Mundial de les Persones Refugiades, la UAB anuncia el lema de la Festa Major 2018: “#UABrefugi: l’Autònoma acull”. El Programa Acollida de la FAS treballa des de fa dos anys per enfortir el paper de la UAB en la defensa dels drets de les persones en cerca de refugi.

Arxiu de notícies

Des de