FAS > Actualitat > Notícies

13/12/17
Cooperació
La FAS premia els TFG sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global
S’ha resolt la 1a edició dels Premis a Treballs Finals de Grau sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global. La FAS premia un total de 18 TFG presentats durant el curs 2016-2017 relacionats amb temàtiques vinculades als Objectius de Desenvolupament Sostenible
11/12/17
Cooperació
Activitat de sensibilització en el marc del Dia Internacional de les Persones Migrants
El Grup d’Acció del programa d’Acollida de la FAS organitza el 18 de desembre un acte reivindicatiu pel Dia Internacional de les Persones Migrants. Aquesta acció s’emmarca dins el projecte “Enfortiment de la universitat com a agent de canvi en pro dels drets de les persones refugiades i migrants”, que l’entitat ha encetat aquest curs
29/11/17
Discapacitat
Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional a la UAB
Dimarts 5 de desembre, amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional, es farà un acte que constarà de la lectura d'un manifest i una actuació de dansa inclusiva. L'esdeveniment està organitzat per l'Observatori per a la Igualtat i compta amb la col·laboració de la FAS i Cultura en Viu.
24/11/17
Programes Socials
El programa CROMA es reinventa
El voluntariat socioeducatiu de la FAS aposta per encetar una nova etapa amb nous objectius adaptats a la realitat actual. Entre d’altres premisses, el CROMA vol reforçar la vinculació de la universitat amb les escoles de primària i també despertar l’interès dels infants per l’aprenentatge. El programa compta amb 21 escoles del Vallès Occidental pel curs 2017-2018.
20/11/17
Salut
Comencen les activitats pel Dia Mundial de la Sida
La FAS engega la campanya de VIH/Sida de cara a l’1 de desembre amb una sèrie d’activitats i accions de formació, sensibilització i visibilització al Campus de la UAB.
17/11/17
Discapacitat
App&Town-UAB és la nova aplicació web de càlcul de rutes
Necessites saber com arribar al Campus de la UAB o com moure’t pel seu interior? Calcula a través del mòbil les rutes per desplaçar-te i planeja-la en funció de l’accessibilitat de cada transport.

Arxiu de notícies

Des de