Department of Social and Cultural Anthropology > About the department > Adriana kaplan

Tesis doctorals inscrites

Com que la teva inscripció estarà regida pel RD 1393/2007, hauràs de superar el seguiment anual del progrés de la teva tesi doctoral. Pots consultar l'apartat Seguiment.

Tesis per articles

Una vegada hagis fet la teva inscripció podràs sol·licitar fer la teva tesi per articles. Pots consultar tota la informació a l'apartat de la nostra pàgina  Compendi de publicacions.

Pròrroga

La pròrroga s'haurà de sol·licitar l'últim any amb el temps suficient per poder tramitar-la dins el curs acadèmic. Posa't en contacte amb el departament per informar-te de les dates màximes.

La Comissió de l'Estudi de Doctorat de Medicina, prèvia Sol·licitud de Pròrroga  i Informe del/s director/s i si es el cas, del tutor podrà concedir-vos si ho considera oportú una prorroga per un període màxim d'un any. Trobareu aquesta sol·licitud a l'apartat  Documents.

En circumstàncies excepcionals, la Junta Permanent de l'Escola de Doctorat podrà autoritzar una segona (i última) pròrroga.

Sol·licitud de pròrroga
Informe del/s director/s per la pròrroga
Sol·licitud modificació dades tesi
Sol·licitud de renúncia