• Universitat Autònoma de Barcelona
  • Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Notícies EPSI

Jornada de cloenda: refer els vincles després del conflicte: eines de reconciliació

Img_jornada_cloenda12
14.06.2012
Un any més, tenim el goig de presentar-vos el programa de les Jornades de Cloenda del Màster de Gestió Integral de Conflictes i Promoció de la Convivència amb reconeixement de 2 crèdits de lliure elecció.

La voluntat d'aquestes jornades, com en l'edició anterior, és la d'oferir-vos un espai per a la vostra reflexió i formació, tot i que hi afegim un altre objectiu: el de compaginar aquests elements amb la innovació.
Les persones que tenen com a subjecte principal de la seva tasca professional altres persones, saben molt bé com n'és de difícil tancar determinats processos. A vegades perquè les persones decideixen que no necessiten més de nosaltres, a vegades perquè simplement, desapareixen.
En el cas de les persones que treballen en el camp de la Gestió de Conflictes, aquesta funció de tancament esdevé encara més complexa. Un dels motius és que el conflicte malmet les relacions i dificulta tant, el manteniment de relacions estables i estabilitzades, com el manteniment dels acords assolits en els processos de diàleg.
L'objectiu de les jornades és donar eines per treballar la reconciliació i anar més enllà del moment de l'acord amb garanties de continuïtat.
Així, ens calen estratègies no només d'intervenció a nivell de la totalitat de persones que participen en els processos, també ens calen estratègies de treball a nivell personal.
Les jornades ens acostaran a les estratègies que ens permetran:
- Reconciliar.
- Valorar la cooperació per sobre de la competició.
- Promoure la resiliència.
- Les actituds positives.
Comptarem amb professionals que han treballat aquests tipus de procés tant a nivell micro (mediació familiar) com processos macro a nivell internacional (Rwuanda i Colòmbia), passant pel treball amb la gestió de les emocions a l'educació infantil.
Com en les anteriors edicions, les jornades combinaran les ponències magistrals amb les sessions tipus taller en que es treballaran i es reflexionarà també sobre les habilitats. Posarem doncs en joc la dinàmica de la reflexió en acció.

A qui s'adreça
- Mestres d'Educació Secundaria i Primària.
- Llicenciats en Psicologia, Pedagogia, Psicopedagogia.
- Llicenciats en les Àrees de Filologia, Humanitats i Ciències Socials.
- Llicenciats en Dret.
- Diplomats en Relacions Laborals,Treball Social, Educació Social.
- Graduats en Prevenció i Seguretat Integral.
- Responsables de Recursos Humans en les Organitzacions i les Administracions.
- Qualsevol persona interessada en la temàtica.

Calendari
5,6 i 7 de juliol

Durada
20 hores ( 2 crèdits de lliure elecció )

Preu
130 ¤ (col·lectiu amb descompte 110 ¤)

Lloc
Escola de Prevenció i Seguretat Integral (EPSI).

Tríptic

Tornar a les Notícies de l'EPSI

 

Arxiu de notícies


 
 

Please Note: You may have disabled JavaScript and/or CSS. Although this news content will be accessible, certain functionality is unavailable.

 

 

2013 Universitat Autònoma de Barcelona