29.05.2012
Institucional
-
El rānquing QS de les millors universitats del mķn amb menys de 50 anys d'histōria situa la UAB en el 14č lloc, la millor posiciķ de totes les universitats de l'Estat. La segueixen la Universidad Autķnoma de Madrid i la UPF, en les posicions 19 i 39 respectivament.
QS, especialitzat en la valoraciķ d'institucions educatives i de recerca, ha publicat el nou rānking QS top 50 under 50, és a dir, una classificaciķ de les 50 millors universitats del mķn amb menys de 50 anys de vida. El rānquing situa la UAB en la posiciķ 14. Només tres universitats espanyoles, a més de la UAB, estan representades en aquest rānking: la Universidad Autķnoma de Madrid, a la posiciķ 19, la Universitat Pompeu Fabra a la posiciķ 39 i la Universidad Carlos III de Madrid a la posiciķ 50.
El rānquing compta amb una representaciķ de 23 paīsos i estā liderat per Austrālia, amb deu institucions, i el Regne Unit, amb set.
|