Característiques generals de les assignatures dels programes d'Estudis Compartits en Xarxa
Podeu adreçar les vostres consultes acadèmiques sobre els Estudis Compartits en Xarxa a: intercampus@uab.cat.
Preguntes i respostes més freqüents dels programes d'Estudis Compartits en Xarxa
Metodologia
· Les assignatures es cursen a distància i a través de la xarxa i, en concret, a través dels campus virtuals de les universitats que les ofereixen.
· Aquest tipus d'ensenyament:
- Obre noves possibilitats pel que fa als plantejaments metodològics i a les dinàmiques en el procés d'ensenyament i aprenentatge en relació als estudis presencials. En particular:
- Afavoreix l'aprenentatge a partir del treball autònom de l'estudiantat, tot superant les barreres de l'espai i el temps, per a així adaptar-se millor i de forma més flexible a les necessitats i ritmes de cada estudiant.
- Possibilita la participació i la comunicació directa i personalitzada entre professor/a i alumne/a, així com el treball col·laboratiu en xarxa entre alumnat de procedències i formacions diferents.
- Apropa a l'alumnat a l'ús de les TIC i l'adquisició d'habilitats i competències d'aquestes eines generalitzades en el món laboral.
Requisits
Les assignatures van adreçades a tot l'alumnat de tots els centres de la UAB. Per cursar aquestes assignatures l'estudiantat de la UAB ha de tenir activat el correu electrònic institucional, que proporciona la UAB, ja que aquest és el mitjà de comunicació entre els i les estudiants matriculats, l'Oficina de l'Autònoma Interactiva Docent (OAID), des d'on es coordina la docència de les assignatures, i el professorat de les assignatures. En el cas del programa Intercampus, consulteu els requisits específics.
Matrícula
· La matrícula d'aquestes assignatures es realitza conjuntament amb la matrícula de la resta d'assignatures de cada curs acadèmic.
· És important consultar les recomanacions específiques de l'assignatura que hi puguin constar en el programa.
· Convocatòries. Les assignatures dels diferents programes només tenen una convocatòria d'examen.
Procediment
A l'inici de cada semestre l'alumnat de la UAB matriculat d'alguna assignatura rebrà de l'OAID la informació necessària per cursar-la. La informació s'enviarà a través del correu electrònic institucional. També es rebrà de la universitat que ofereix l'assignatura, les instruccions específiques per tal de seguir la seva docència.
Per ampliar la informació de les assignatures de lliure elecció cliqueu aquí
|