A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
El Congrés dels Diputats aprova la regulació de Psicòleg General Sanitari
23.09.2011 La facultat  -  El ple del Congrés dels Diputats ha aprovat definitivament la Llei General de Salut Pública que garanteix la universalització de la sanitat pública, és a dir, la sanitat per a tots els ciutadans espanyols, al mateix temps que regula la professió del psicòleg sanitari, fins ara no reconeguda.

La norma, que va ser aprovada la passada setmana en el Senat, estableix que tindran la consideració de professió sanitària titulada i regulada amb la denominació de Psicòleg General Sanitari aquells llicenciats/graduats en Psicologia quan desenvolupin la seva activitat professional per compte propi o aliè en el sector sanitari, sempre que, a més d'aquest títol universitari, ostentin el títol oficial de Màster en Psicologia General Sanitària.

Més informació a:

Anar a Notícies