A A A Contrast +/- Castellano   English
CERCA
Notícies Agenda
La UAB amplia l'oferta de mínors per al curs 2012-2013
Oferta de mínors de la UAB 15.06.2012 Estudiar  -  La Universitat Autònoma de Barcelona oferirà set itineraris d'assignatures que permetran a l'estudiant ampliar les seves competències amb continguts internacionals i especialitzats.

Un mínor és un itinerari d'universitat organitzat per un centre de la UAB i adreçat a estudiants de diferents titulacions de grau (han de tenir els dos primers cursos superats).
Si se superen els crèdits necessaris establerts al pla d'estudis del mínor s'acreditarà en el Suplement Europeu al Títol (SET). A més, els crèdits cursats en aquest mínor formaran també part del total de crèdits necessaris per a obtenir el títol de Graduat i tindran consideració de crèdits optatius d'aquest pla d'estudis del Grau.

L'oferta de mínors de la UAB permet al l'estudiant rebre una formació més especialitzada, més internacional i obtenir més competències de cara al mercat laboral.

 

Mínors de la UAB (curs 2012-2013)

Mínor d'Anglès Professional
Mínor en Cultures i Literatures Romàniques Medievals
Mínor d'Estudis Alemanys
Mínor d'Estudis Bascos
Mínor d'Estudis Gallecs
Mínor d'Estudis de Gènere
Mínor d'Italià 

Podeu consultar els objectius concrets, el pla d'estudis o el calendari al web de la UAB: Mínors de la UAB.

Imprimir
Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Categoria
Des de
Fins a
Paraula clau
Contacta
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 14 67
Enviar correu
Inici Mapa del Web
2013 Universitat Autònoma de Barcelona