A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual Facebook Twitter
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències  Mobilitat i intercanvi  Programa propi uab out
Ajuts i RecursosAnar
 Curs 2013-14
Curs 2012-13
Sóc del Programa Propi. Què he de fer?

Programa Propi Curs 2013-14

Info   Com funcionen els intercanvis? Informa-te'n aquí! (pdf)

NOU !  Oberta beca MOBINT 2013 per anar d'intercanvi el 2013-14.

Publicada la resolució d'ajuts Programa Propi 2013-14.
Podeu consultar la 1a resolució i 2a resolució.

Per qualsevol consulta o anomalia contacteu intercanvis.ciencies@uab.cat

Requisits generals (Consulteu-los aquí)
- Comproveu que a les univesitats on voleu anar d'intercanvi tenen una oferta prou àmplia per poder fer d'intercanvi un mínim de 15ECTS/semestre. I recordeu que per obtenir l'adjut econòmic cal que supereu un mínim de 10ECTS/semestre. Si matriculeu assignatures per fer a la UAB comproveu que podeu seguir l'avaluació continuada, si s'escau.
- Estudis de Grau: es poden fer un màxim de 30 crèdits optatius de 4t curs sense equiparació amb assignatures del pla d'estudis, que es reconeixen a la tornada (no s'han de matricular a la UAB).
- Recordeu que les assignatures repetides es poden fer d'intercanvi, però penalitzen (compten com més crèdits dels que valen i costen més) i que teniu un màxim de crèdits a matricular per curs.
- El període mínim d'intercanvi és de 3 mesos o 90 dies.
- Tot i que la UAB us assigni una plaça, caldrà que seguidament feu una sol·licitud d'admissió a la universitat atorgada i us admetin.
- L'inici de cada semestre de la universitat de destí pot ser diferent de la UAB i que se solapin els períodes de docència/avaluació d'aquí amb els d'allà (ex. universitats que comencen el curs a l'agost o principis de gener).
- Si voleu informació d'alguna universitat en concret i no la trobeu a la Xarxa, podeu venir a l'Oficina d'Intercanvis i procurarem informar-vos (nivell i llengua docència, facilitats d'allotjament, cost de la vida, etc.)

Requisits de Facultat
- A data fi de sol·licitud cal tenir 60ECTS superats o equivalent.
- Coneixement suficient de la llengua de docència de la destinació (requisit universitat de destinació o criteri coordinació intercanvis).
- Nota mínima d'expedient.
____________________________________________________________________________
MOLT IMPORTANT: cal que tingueu el compte de correu webmail d'alumne/a activat i funcionant correctament . És l'únic canal de correu electrònic oficial entre la Facultat i l'alumnat. Consulta com es pot configurar per tal de reenviar i consultar els missatges des d'un compte gmail, hotmail, yahoo o similar. Teniu el Centre d'Assistència i Suport a la vostra disposició per qualsevol problema amb aquest servei.
____________________________________________________________________________

Ajuda'ns a millorar les pàgines web d'Intercanvis Ciències.
Envia un correu a intercanvis.ciencies@uab.cat.

darrera actualització 21 de gener de 2014 hora 18:00

Enllaços i documents relacionats:

Normativa General d'Intercanvis
Tota la informació sobre el Programa Propi de la UAB