A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i campus virtual Intranet Intranet i campus virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    FUTURS ESTUDIANTS    ESTUDIS    INFORMACIÓ ACADÈMICA    MOBILITAT I INTERCANVI    RECERCA
 Inici  Futurs estudiants  Raons per estudiar empresa i tecnologia

GRAU EN EMPRESA I TECNOLOGIA

El grau en Empresa i Tecnologia combina coneixements d'administració i direcció d'empreses amb habilitats informàtiques. És a dir, la formació del grau permet dissenyar, desenvolupar i gestionar els sistemes de base informàtica utilitzats per emmagatzemar i fer circular de manera efectiva i coherent la informació que després s’utilitzarà en la direcció, planificació i processos de presa de decisions, tant a les empreses, administracions públiques o a qualsevol altre institució.

Aquest títol té una llarga tradició a molts països europeus i també als Estats Units però és la primera titulació d'aquestes característiques que s'ofereix a una universitat espanyola, i aquest fet permetrà als graduats i graduades realitzar estudis d'aprofundiment (màsters, postgraus, etc.) a molts països estrangers.

Els graduats exerceixen com a pont de comunicació entre les comunitats tècniques i de gestió de les organitzacions, donada la seva formació tant en capacitats tecnològiques (anàlisi i desenvolupament de sistemes de negoci, programació, gestió de bases de dades, tecnologia web, etc  ...) com pel seu profund coneixement de la gestió i funcionament de les diferents àrees de les empreses (recursos humans, màrqueting, comptabilitat, aprovisionament, vendes, logística, ...).

Raons per cursar aquesta titulació:

• Una alta demanda de professionals formats en gestió de tecnologies d’informació a dintre de les organitzacions. Totes les empreses i organitzacions necessiten operar amb sistemes informàtics per treballar amb èxit, i necessiten professionals que puguin combinar aquests dos àmbits per assolir els objectius de l’organització.
  • Si t’agrada el món de la gestió empresarial i utilitzar les possibilitats que ofereixen les tecnologies d’informació i comunicació a per prendre decisions aquest és el teu grau.
  • El grau d’Empresa i Tecnologia de la UAB ofereix tres itineraris que donen lloc a una menció en el títol de graduat: Gestió de Sistemes d'Informació per a la Direcció Empresarial; Gestió de la Infraestructura Informàtica i Gestió de la Innovació.
  • El canvi constant en les tecnologies de la informació i comunicació permet contínues oportunitats d’aprendre i créixer.
  • Si ets emprenedor sempre pots engegar un negoci relacionat amb les tecnologies de la informació i la comunicació.

Accedeix a la fitxa completa del grau:
Fitxa del Grau en Empresa i Tecnologia
Mapa del Web Inici Contactar