A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i campus virtual Intranet Intranet i campus virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    FUTURS ESTUDIANTS    ESTUDIS    INFORMACIÓ ACADÈMICA    MOBILITAT I INTERCANVI    RECERCA
 Inici  Futurs estudiants  Raons per estudiar economia

GRAU EN ECONOMIA

El grau en Economia es centra en l’estudi de com les societats prenen decisions sobre  l'assignació dels recursos disponibles, escollint entre diferents alternatives, per assolir els objectius proposats en aspectes com el creixement econòmic, inflació, atur, distribució de la renda, discriminació, ingressos i despeses públiques, pol·lució, pobresa, etc... També permet avaluar els resultats de les diferents polítiques proposades.

Els nostres graduats adquireixen habilitats en les dues àrees en que típicament es divideix la matèria: la microeconomia, que examina el comportament i les decisions dels individus, llars i negocis en l’intercanvi de béns, així com la interacció entre les polítiques governamentals i el mercat; i la macroeconomia, que ofereix una visió més global de la totalitat de l’activitat econòmica. Els coneixements obtinguts permeten prendre les decisions més adients tant en l’àmbit dels organismes públics com de les empreses privades.

Raons per cursar aquesta titulació:

• Titulació amb moltes sortides professionals a diferents activitats i sectors. El grau proveeix d’una àmplia varietat d’eines i coneixements aplicables a moltes organitzacions.
  • Ajuda a desenvolupar mètodes analítics de pensament i processos lògics, per assignar correctament els recursos disponibles. Aquests mètodes són aplicables en diferents camps i contínuament a la vida diària i a projectes futurs.
  • Ofereix eines per entendre el món en que vivim des de la seva vessant econòmica.
  • Proporciona habilitats útils a molts camps per presentar diferents tipus d’arguments i raonaments sobre multitud de qüestions econòmiques, polítiques i socials.
  • Alt grau de satisfacció. Segons les últimes dades disponibles de l’Informe sobre la Inserció laboral, elaborat per l’observatori de graduats de la UAB, prop del 90% dels graduats en Economia per la UAB repetirien la carrera a la UAB.
  • El nostre grau en Economia t’ofereix diferents mencions reconegudes en el títol de grau, entre elles la possibilitat de realitzar pràctiques tutoritzades en organitzacions tant públiques com privades en el marc de Programa Universitat Empresa.

Accedeix a la fitxa completa del grau:
Fitxa del Grau en Economia
Mapa del Web Inici Contactar