A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i campus virtual Intranet Intranet i campus virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    FUTURS ESTUDIANTS    ESTUDIS    INFORMACIÓ ACADÈMICA    MOBILITAT I INTERCANVI    RECERCA
 Inici  Futurs estudiants  Raons per estudiar ade en anglès

GRAU EN ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES EN ANGLÈS:

En aquest grau impartit íntegrament en anglès proporcionem a l’estudiant una formació científica en els aspectes bàsics i aplicats de l’empresa i l’economia, així com de l’organització i direcció empresarial.

En un context d’internacionalització del món empresarial els nostres graduats adquireixen els coneixements i desenvolupen les habilitats necessàries per crear, gestionar, assessorar i avaluar tot tipus d’empreses i qualsevol de les seves àrees, especialment les orientades a mercats mundials (compres, producció, logística, qualitat, administració, comptabilitat, auditoria, finances, recursos humans, comercialització, màrqueting, ...). També permet exercir la professió d’economista en les àrees tècniques lligades a l’economia en qualsevol administració pública.

Els nostres graduats estaran capacitats per seleccionar i gestionar la informació, identificar oportunitats de creixement i mercat, assignar recursos dintre les organitzacions, motivar a les persones i equips de treball, alinear-se amb els objectius proposats i avaluar resultats.

Raons per cursar aquesta titulació:

• Interès pel món econòmic i, especialment, pel món de l’empresa, així com per saber analitzar i gestionar la informació per prendre decisions que portin a aconseguir els objectius proposats.
  • Aquest grau proporciona els coneixements en Administració i Dirección d’Empreses amb l’avantatge que els graduats poden desenvolupar la seva activitat professional íntegrament en anglès gràcies a la immersió en aquesta llengua, amb els avantatges d’empleabilitat que això suposa
  • Titulació amb moltes sortides professionals a diferents activitats i sectors. El grau proveeix d’una àmplia varietat d’eines i coneixements aplicables a moltes organitzacions. El grau en Administració i Direcció d’Empreses és la titulació més demanada en l’oferta de treball per a titulats universitaris (informe “Infoempleo.com 2009” elaborat per Adecco).
  • Alt grau de satisfacció. Segons les últimes dades disponibles de l’Informe sobre la Inserció laboral, elaborat per l’observatori de graduats de la UAB, prop del 90% dels graduats en Administració i Direcció d’Empreses per la UAB repetirien la carrera a la UAB.
  • La titulació en Administració i Direcció d’Empreses en anglès et donarà els coneixements necessaris que es necessiten per començar un negoci propi. Des de la fase d’identificar oportunitats fins a com aconseguir finançament, controlar i gestionar costos, dissenyar estratègies de marketing i gestionar integralment l’empresa.

Accedeix a la fitxa completa del grau:
Fitxa del Grau en Administració i Direcció d'Empreses en Anglès
Mapa del Web Inici Contactar