A A A Contrast +/- Castellano   English
CERCA
Intranet i campus virtual Intranet Intranet i campus virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    FUTURS ESTUDIANTS    ESTUDIS    INFORMACIÓ ACADÈMICA    MOBILITAT I INTERCANVI    RECERCA  

Inici > Estudis > Tots els estudis > Ciències Socials i Jurídiques > Titulacions de 1r i 2n cicle investigació i tècniques de mercat (llicenciatura de 2n cicle) (informació general)

Llicenciatura d'Investigació i Tècniques de Mercat

Informació general

Centre docent
Facultat d'Economia i Empresa
Proposta docent

Proporcionar a l'estudiant la formació científica adequada sobre les bases, els mètodes i les tècniques de gestió de màrqueting de les empreses i institucions i també sobre les d'investigació de mercats.

Formació complementària

Per poder cursar aquesta titulació s'han d'obtenir 8 crèdits de Tècniques d'Investigació Social (5 teòrics i 3 pràctics) i 8 crèdits de coneixements bàsics de Macroeconomia (6 teòrics i 2 pràctics).

Horaris/Torns

1 torn de tarda.

Tipus d'avaluació

S'avalua de manera combinada amb exàmens i treballs pràctics.

Pràctiques professionals

Optativament, es podran realitzar fins a 6 crèdits en forma de pràctiques professionals.

Continuació a doctorats de la UAB
Sociologia
Comunicació Audiovisual i Publicitat
Ciència Política
Creació, Estratègia i Gestió d'Empreses
Ciències socials Ciències Socials i Jurídiques
Mapa del Web Inici Contactar
2014 Universitat Autònoma de Barcelona