Inici > Estudiar > Tots els estudis > Ciències Socials i Jurídiques > Grau publicitat i relacions públiques (informació general)

Grau de Publicitat i Relacions Públiques

Informació general

Centre docent

Presentació

Com que aquestes disciplines estan en transformació constant , el grau es renova i es redefineix periòdicament per tal d’esdevenir subjecte actiu a l'hora de contribuir a l’assimilació de las noves formes de comunicació. En aquest sentit, la relació entre docència i recerca és vital. Per això, el grau compta amb cinc grups investigadors capdavanters: el Grup de Recerca en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional; el Grup de Recerca en Publicitat; el Laboratori d’Anàlisi Instrumental de la Comunicació; l’Observatori i Grup de Recerca sobre Migracions i Comunicació (MIGRACOM) i el Grup de Recerca en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO). Aquest dos últims han estat acreditats per la Generalitat de Catalunya com a Grups de Recerca SGR.

Coordinador i equip de coordinació

Coordinador acadèmic:

Ana Maria Enrique

AnaMaria.Enrique@uab.cat
Despatx :-
Telèfon: 93 581 15 29

 

Coordinadors docents:

Coordinador dels Laboratoris de Radio i Televisió: Antoni Vidal Carretero
Coordinador d'espais d'informàtica i multimèdia: José Luis Valero
Coordinadora dels Programes d'Intercanvi: Laura Cervi
Coordinadora de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General: Joana Gallego Ayala
Coordinadora de Programa Oficial de Postgrau: Núria Garcia Muñoz

Modalitat

Presencial.

Règim d'estudi

Dedicació a temps complet. Possibilitat de règim a temps parcial.

Període lectiu

Semestral.

Idioma

Català i castellà.

Tipus d'avaluació

La metodologia dels crèdits ECTS implica una avaluació continuada, en la qual es valora tota la feina de l'estudiant.

Programes d'intercanvi

Preu vigent per crèdit

35,77 euros.

 

 

 

2014 Universitat Autònoma de Barcelona