Inici > Estudiar > Tots els estudis > Ciències Socials i Jurídiques > Grau comunicació audiovisual (informació general)

Grau de Comunicació Audiovisual

Informació general

Centre docent

Presentació

La formació és marcadament interdisciplinària, amb l’objectiu d’obrir les portes als estudiants a diversos àmbits del món audiovisual, tant al camp de la creació, com al de la gestió. El professorat compta amb un ampli bagatge professional i reconegut prestigi.

A més, el centre compta amb grups i centres de recerca capdavanters en l’àrea de les ciències de la comunicació: l’Institut de la Comunicació (Incom-UAB), l’Observatori de la Ràdio a Catalunya, el Gabinet de Comunicació i Educació o l’Observatori del Periodisme a Internet són algunes de les entitats que demostren la aposta que ha fet la UAB per establir una forta vinculació entre l’activitat docent i la recerca.

Coordinador i equip de coordinació

Coordinador/a Acadèmic/a:

Coordinadors docents:

• Coordinador dels Laboratoris de Radio i Televisió: Antoni Vidal Carretero
  • Coordinador d'espais d'informàtica i multimèdia: José Luis Valero
  • Coordinadora dels Programes d'Intercanvi: Laura Cervi
  • Coordinadora de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General: Joana Gallego Ayala
  • Coordinadora de Programa Oficial de Postgrau: Núria Garcia Muñoz

Modalitat

Presencial.

Règim d'estudi

Dedicació a temps complet. Possibilitat de via lenta amb la meitat de crèdits per curs (30).

Període lectiu

Semestral (excepte el Treball de Final de Grau, que és anual).

Català i castellà.

Tipus d'avaluació

La metodologia dels crèdits ECTS implica una avaluació continuada, en la qual es valora tota la feina desenvolupada per l'estudiant a partir de les pràctiques, les presentacions orals i escrites, treballs i exàmens escrits.

Programes d'intercanvi

Preu vigent per crèdit