A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual Intranet Intranet i Campus Virtual Campus Virtual Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Els estudis  Treball de fi de grau

Treball de Fi de Grau

El Treball de Fi de Grau, assignatura obligatòria dels plans d'estudi de Grau, és un treball orientat a l'avaluació de les competències associades al títol. La seva matrícula es pot formalitzar juntament amb la resta d'assignatures o mòduls de la titulació, dins dels terminis fixats a tal efecte al calendari acadèmic.

El Treball de Fi de Grau es realitza mitjançant una activitat majoritàriament autònoma a partir d'una temàtica pactada amb el professorat encarregat de supervisar i avaluar la seva realització.

Entre el 25 i el 27 de setembre de 2013, és el termini perquè els estudiants puguin escollir i sol·licitar, dins de l'oferta publicada, el Treball Fi de Grau que desitgin desenvolupar aquest curs acadèmic 2013-2014.

El criteri que s'utilitzarà per assignar els Treballs de Fi de Grau serà la mitjana de l'expedient acadèmic de l'estudiant. La Gestió Acadèmica facilitarà aquesta dada a la Coordinació del Treball de Fi de Grau.

Documents relacionats amb el Treball de Fi de Grau:

Calendari Treball Fi de Grau 2013 (0,05 MB)
Oferta Treballs Fi de Grau en Psicologia (act. 20/09/13) (0.54 MB)
Oferta Treballs Fi de Grau en Logopèdia (act. 20/09/13) (0.05 MB)
Adjudicacions Treball Fi de Grau de Logopèdia (11/10/13)
Adjudicacions Treball Fi de Grau de Psicologia (11/10/13)
Places Vacants Treball Fi de Grau de Psicologia (04/10/13)
Places Vacants Treball Fi de Grau de Logopèdia (04/10/13)
Formulari Sol·licitud de Places Vacants del Treball de Fi de Grau (04/10/13) (0.08 MB)
Inici Sobre el web Mapa del Web Contactar
2014 Universitat Autònoma de Barcelona