
Nova sessió del seminari permanent (GREF-CEFID)
El pròxim 14 de maig es portarà a terme una sessió dedicada als temes següents: "Represión de la homosexualidad en la Ley de Peligrosidad y Rehabilitación Social: identidades masculinas, trayectorias y memoria", a càrrec de Brice Chamouleau (Université Michel de Montaigne Bordeaux 3/EHEHI Casa de Velázquez)
[+]
Seminario ToleranciaS
El proper 17 de maig, el Grup de Recerca d'Estudis d'Història Cultural, en el marc del "Seminario ToleranciaS", organitza un seminari de recerca amb la professora Isabelle Poutrin, professora del Centre de recherche en histoire européenne comparée (Université Paris-Est).
[+]
Jornades d'actualització: dictadura, democràcia i Estat del Benestar
El Centre d'Estudis sobre les Èpoques Franquista i Democràtica (CEFID) i l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UAB han programat per a aquest estiu la 6ª edició de les Jornades d'actualització científica i didàctica, sota el títol "Dictadura, democràcia i Estat del Benestar de la segona meitat del segle XX al segle XXI"
[+]
Màster Història de Catalunya. Curs 2013-14
El Màster d'Història de Catalunya és el primer màster oficial que proporciona una formació concreta i avançada en la Història de Catalunya.
[+]
Máster Interuniversitari d'Història Contemporània. Curs 2013-14
L'Autònoma de Barcelona i altres vuit universitats espanyoles s'han unit per oferir aquest màster, que és el primer d'aquesta mena que s'imparteix a Europa i a Amèrica Llatina i el més prestigiós de la disciplina a Espanya.
[+]
CONTACTA AMB NOSALTRES
Departament d'Història Moderna i Contemporània
Edifici B
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
TEL +34 93 581 11 86
TEL +34 93 581 1186
uab.cat