|
Els blocs temàtics de les biblioteques fan de mitjà de comunicació i de difusió dels recursos i dels serveis a l'abast de la comunitat educativa de la UAB. Tots ells formen part de la plataforma http://blogs.uab.cat/ , oberta a tota la comunitat universitària.
Si voleu seguir les actualitzacions de cadascun d’ells, teniu una pàgina Netvibes amb els diferents fils RSS que podeu consultar a: http://www.netvibes.com/blocsbibliotequesuab o a través de l'accés situat a la columna dreta d'aquesta pàgina.
Per a qui?
Tot i que estan oberts a tothom s'adrecen a col·lectius específics de la UAB. El contingut s'enfoca per temes.
Què hi podeu trobar?
Accés ràpid als principals recursos, eines bibliogràfiques, notícies de cada àmbit, etc.
Qui n'elabora els continguts?
El personal de les biblioteques és qui gestiona els continguts, repartit en àrees temàtiques.
Què ens proposem?
Que sigui una eina fàcil d’utilitzar i que contingui el tipus de material i d’informació ajustats a les necessitats de cada àmbit.
|