Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.

Inscripció online

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el procés d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 5152 i Edició: 101

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

 

Dates d'inscripció

del 26/06/2025 al 05/11/2025

Documentació requerida

- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent

- Professorat que estigui realitzant, hagi realitzat o vulgui fer activitats de direcció o coordinació dins d'una institució educativa.
- Professorat líder de projectes educatius o equips docents.
- Professorat interessat a millorar les seves habilitats de lideratge i gestió dins els entorns educatius.

Requisits d'accés

- Tenir entre 25 i 64 anys.
- Tenir nacionalitat espanyola o residència fiscal a Espanya.
- Tenir Grau o Llicenciatura per exercir la docència, o Màster de formació del professorat d'Educació Secundària o CAP.
- Document acreditatiu de l’exercici professional en centres educatius amb funcions directives o de coordinació.

Criteris de selecció

L'acceptació queda limitada al nombre màxim de 50 participants, d'acord al moment d'inscripció.