Màster en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (Virtual)

L'entorn digital i la seva constant evolució suposen un repte i també una oportunitat a l'hora de plantejar campanyes de comunicació eficaces. Converteix-te en un professional en aquest àmbit!

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

Inscripció online o presencial

Sol·licita l'admissió de manera online o presencialment.


Inscripció online:

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 3182 i Edició: 10

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.


Inscripció presencial:

Pots venir de dilluns a dijous de 10h a 14h i de 15h a 16h, i divendres de 10h a 14h, a la Unitat d’Atenció a l’Usuari de l’Escola de Postgrau (Edifici U, Campus de la UAB).


Tutorial d'inscripció online:


Tutorial per a l'obtenció del NIU:

 

Dates d'inscripció

del 19/05/2022 al 11/02/2023

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable (si encara no el tens, fes click aquí)
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE, TIE o passaport vigent

 

- Curriculum vitae
- Carta de motivació indicant interessos i aptituds.

Requisits d'accés

Aquest màster està dirigit a diplomats/llicenciats/graduats universitaris, enginyers, professionals de la comunicació, el màrqueting, dissenyadors, informàtics, professors i professionals de l'empresa en tots els seus àmbits, amb titulació universitària d'un mínim de 180 ECTS o equivalent.

Criteris de selecció

- Es donarà preferència a aquells alumnes amb titulació universitària en publicitat, comunicació audiovisual o similars, amb més de dos anys d'experiència en el sector de la publicitat/comunicació.

- Tindran preferència aquells alumnes que adjuntin el link a un book on-line o projecte digital realitzat dins l'àmbit professional o per iniciativa pròpia (blogs, perfil a LinkedIn, etc.).

- Cada any es procura formar un grup heterogeni quant als perfils dels alumnes, de manera que es puguin compartir diferents punts de vista als fòrums d’interacció (aules online), enriquint així l'experiència del màster.

- Tots els alumnes adjunten amb la seva sol·licitud d'admissió dos textos: un explicant les seves motivacions per a fer el màster i un altre parlant d'interessos i aptituds. Es donarà preferència a aquells alumnes que mostrin una alta motivació, una actitud positiva i creativa, i voluntat de treball.

- Tindran preferència els alumnes que desitgin realitzar el màster a aquells que només vulguin realitzar el postgrau.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?