Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!
El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.
Import:
30,21 € (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).
Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.
Inscripció online o presencial
Sol·licita l'admissió de manera online o presencialment.
Inscripció online:
Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.
L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 2598 i Edició: 19
Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:
- Inscripció amb NIU: si ets estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual d'inscripció o el video tutorial a la part inferior d'aquesta pàgina):
- Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual del NIU, el manual d'inscripció o els videos de la part inferior de la pàgina):
Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.
Inscripció presencial:
Pots venir de dilluns a dijous de 10h a 14h i de 15h a 16h, i divendres de 10h a 14h, a la Unitat d’Atenció a l’Usuari de l’Escola de Postgrau (Edifici U, Campus de la UAB).
Tutorial d'inscripció online:
Tutorial per a l'obtenció del NIU:
Dates d'inscripció
del 19/04/2023 al 05/09/2023
Documentació requerida
- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent
Comprovant oficial del títol universitari
Currículum vítae (orientat a les característiques formatives i sortides professionals del màster)
Qüestionari informatiu.
Requisits d'accés
Llicenciats o graduats en carreres de lletres (filologies, humanitats, història, filosofia, etc.), ciències de la comunicació, traducció i interpretació, educació o titulacions afins. Llicenciats o graduats en altres estudis que tinguin gran interès a incorporar-se professionalment al sector editorial.
Criteris de selecció
- Expedient acadèmic.
- Ajustament del perfil curricular a les característiques del màster.
Es valora, sense ser determinant:
- El coneixement en llengües (ex. anglès, català, francès, italià)
- El coneixement de programes essencials en el món editorial (indesign, ph ús xarxes socials.
- La predisposició i la bona redacció del qüestionari informatiu que s'ha de presentar. en cas de dubte amb l'alumne en qüestió, es manté una entrevista per videoconferència amb un dels coordinadors.
Comunicació de l'admissió
El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.
La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.
Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.