Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

Inscripció online o presencial

Sol·licita l'admissió de manera online o presencialment.


Inscripció online:

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 2598 i Edició: 19

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.


Inscripció presencial:

Pots venir de dilluns a dijous de 10h a 14h i de 15h a 16h, i divendres de 10h a 14h, a la Unitat d’Atenció a l’Usuari de l’Escola de Postgrau (Edifici U, Campus de la UAB).


Tutorial d'inscripció online:


Tutorial per a l'obtenció del NIU:

 

Dates d'inscripció

del 19/04/2023 al 05/09/2023

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent

 

Comprovant oficial del títol universitari
Currículum vítae (orientat a les característiques formatives i sortides professionals del màster)
Qüestionari informatiu.

Requisits d'accés

Llicenciats o graduats en carreres de lletres (filologies, humanitats, història, filosofia, etc.), ciències de la comunicació, traducció i interpretació, educació o titulacions afins. Llicenciats o graduats en altres estudis que tinguin gran interès a incorporar-se professionalment al sector editorial.

Criteris de selecció

- Expedient acadèmic.
- Ajustament del perfil curricular a les característiques del màster.

Es valora, sense ser determinant:
- El coneixement en llengües (ex. anglès, català, francès, italià)
- El coneixement de programes essencials en el món editorial (indesign, ph ús xarxes socials.
- La predisposició i la bona redacció del qüestionari informatiu que s'ha de presentar. • en cas de dubte amb l'alumne en qüestió, es manté una entrevista per videoconferència amb un dels coordinadors.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?