Postgrau en Tècniques d'Investigació Social

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

Inscripció online o presencial:

Inscripció online:

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 2591 i Edició: 19

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.

Inscripció presencial:

Hauràs de demanar cita a través del nostre servei de cita prèvia.

Tutorial d'inscripció online:

Tutorial per a l'obtenció del NIU:

Dates d'inscripció

del 15/12/2020 al 03/11/2021

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable (si encara no el tens, fes click aquí)
- Expedient acadèmic
- DNI, TIE o passaport vigent

- Curriculum vitae
- Carta de motivació

Requisits d'accés

La formació que ofereix la Diplomatura de Postgrau s'adreça a persones amb formació universitària que desitgin fer de les tècniques d'investigació social un camp de desenvolupament professional o necessitin aquests coneixements i instruments per a treballar amb la informació del seu àmbit professional. En aquest sentit, els destinataris d'aquesta oferta formativa serien:

- Graduats/des i Diplomats/des que desitgin ampliar o completar la seva formació en l'àmbit de la investigació social aplicada com una orientació professional o aplicada.
- Professionals i tècnics d'empresa i d'organismes o institucions que desitgin ampliar o renovar la seva formació en la investigació social aplicada per a aplicar-la al seu àmbit.

L'interès per aquests continguts tindrà sobre tot un perfil proper a les disciplines de l'àmbit de la sociologia i la ciència política, si bé el caràcter multidisciplinari dels mètodes i tècniques d'investigació en ciències socials i humanes afavoreix l'extensió de la seva aplicabilitat a un públic d'altres disciplines com la psicologia, l'antropologia, l'economia, el dret, les ciències de la comunicació, etc, interessat en ampliar els coneixements de les tècniques d'investigació.

En aquest sentit, per tant, no hi ha requisits específics restrictius d'accés, i la Diplomatura de Postgrau s'adreça tant a graduats/des com a diplomats/des.

Criteris de selecció

En tot cas, i en funció de la demanda, es procedirà a fer una selecció de l'alumnat d'acord amb els criteris següents:

Expedient acadèmic (70%)
Formació prèvia en mètodes i tècniques d'investigació social (10%)
Formació prèvia en sociologia i ciència política (10%)
Carta de motivació (10%)

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?