Postgrau en Il·lustració Creativa i Tècniques de Comunicació Visual

Adquireix tècniques tradicionals i avançades en il·lustració per al teu desenvolupament en agències de publicitat, mitjans de comunicació, estudis de disseny i empreses editorials

• Postgrau UAB
  • Codi de l'estudi: 2328/13
  • 13a edició
  • Modalitat: Presencial.
  • Crèdits: 30 ECTS
  • Inici: 05/10/2021
  • Final: 16/07/2022
  • Places: 26
  • Orientació: Professional
  • Preu: 3660 ¤
  • Preu especial 3294 ¤
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium
  • Idioma de docència: Castellà (90%), Català (10%)
  • Lloc: EINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona (centre adscrit)

El postgrau en Il·lustració Creativa i Tècniques de Comunicació Visual d'EINA, coordinat per Philip Stanton, té una orientació molt professional i pràctica enfocada a ajudar a cada estudiant a trobar la seva veu visual personal, a explorar nous llenguatges i realitzar propostes experimentals.

Aquest programa té una trajectòria de més de 20 anys i ha comptat amb la participació de més de 500 estudiants de 35 països diferents, molts d'ells, avui dia són creadors de renom com: André da Loba, Marta Altés, Anna Llenas, Carmen Segovia, Luciano Lozano, Albert Asensio, Alexandra Levasseur, Chamo San, Miju Lee, Sam3, Sol Undurraga, Marina Capdevila i Paloma Valdivia, entre molts altres.

El postgrau ofereix una anàlisi i posada en pràctica de l'ús de la il·lustració en projectes per a àmbits diversos com són els de la publicitat, la premsa, el sector editorial o el disseny gràfic. El programa segueix una metodologia pràctica, que es constata amb la participació i realització de múltiples projectes reals.

Aquest programa està destinat a persones amb estudis o vinculades al món del Disseny, Belles Arts, Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Audiovisual...

- Il.lustrador per a premsa (revistes i diaris).
- Il.lustrador per a publicitat i disseny gràfic.
- Il.lustrador de llibres per a adults i/o per a nens.
- Il.lustrador per a animació.
- Director d'art.

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

EINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona

Berta Fort

Telèfon: 932030923

Web del programa

Vols rebre més informació?