• Postgrau UAB
  • Places: 10
  • Orientació: Professional
  • Preu: 3857 ¤
  • Idioma de docència: Castellà (49%), Català (49%), Anglès (2%)
  • Lloc: Hospital Universitari Quirón-Dexeus
Aquest programa forma part del mestratge en Biologia de la reproducció i Tècniques de Reproducció Humana Assistida. Està organitzat conjuntament entre l'Institut Universitari Dexeus i el departament de Biologia cel.lular, Fisiologia i Immunologia de la UAB que aprofita els recursos utilitzats per impartir el Màster en Biologia de la Reproducció i Tècniques de Reproducció Humana Assistida, amb el qual està associat.

El desenvolupament de les tècniques de reproducció assistida en humans ha obert un ampli ventall d'oferta terapèutica per a solucionar nombrosos problemes reproductius que afecten a aproximadament el 15% de la població.

La demanda creixent d'aquests tractaments ha promogut la necessitat de professionals especialitzats en aquestes tècniques amb coneixements amplis tant en l'àmbit del laboratori com de la clínica aplicada.

El Diploma de Postgrau ofereix a aquests professionals l'oportunitat d'actualitzar els seus coneixements en un esperit coincident amb el concepte de life long learning. D'altra banda també ofereix als estudiants estrangers una versió reduïda i econòmicament més assequible (tant pel cost de la matrícula com el de l'estada) del Màster al qual està vinculat.

Sortides professionals

Els professionals interessats se situen en l'àmbit biosanitari, concretament en l'embriologia clínica, tant en l'espècie humana com d'animals d'interès ramader. De tota manera, els alumnes també poden provenir de centres diagnòstics que abastin temàtiques relacionades amb les Tècniques de Reproducció Assistida (Anàlisis bioquímica, Genètica, etc), en empreses de distribució de productes i centres de recerca relacionats amb aquest àmbit. El seguiment del Diploma ha de millorar les seves expectatives de promoció professional en significar una actualització constant dels coneixements relacionats amb aquest àmbit.

Pràctiques

Els màsters i postgraus propis de la UAB poden preveure o facilitar la realització de pràctiques acadèmiques externes en empreses o institucions amb la finalitat que l'estudiant assoleixi un grau d'experiència professional que li faciliti la inserció o la promoció en l'àmbit laboral.

Aquestes pràctiques poden ser curriculars (obligatòries) o no curriculars (optatives).

• Curriculars
    Les pràctiques curriculars són aquelles que s’inclouen al currículum dels estudis i, per tant, cal superar-les per obtenir la titulació. La coordinació del teu programa t’explicarà el detall de com, on i en quines condicions cal realitzar-les.
  • No curriculars
    Com a alumne matriculat a la UAB, disposes d’accés al portal de l'ocupació de la Universitat, el Servei d'Ocupabilitat mitjançant el qual pots participar en processos de selecció, tant per a estades de pràctiques no curriculars com per aconseguir un contracte de treball. En ambdós casos, cal que t’inscriguis a l’aplicació Nexus.

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia

Centres col·laboradors

Institut Universitari Dexeus

Silvia Gasulla Gómez

Telèfon: 935811033

Vols rebre més informació?