Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Sessions informatives amb les direccions i coordinacions. Del 26 al 29 de maig: Inscripcions obertes!

També pots emplenar el formulari d’aquesta pàgina per demanar atenció personalitzada.

  • Diploma d'Especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4933/3
  • 3a edició
  • Modalitat: Virtual
  • Crèdits: 30 ECTS
  • Inici: 12/02/2027
  • Final: 26/02/2028
  • Places: 12
  • Orientació: Professional
  • Preu: 4710 €
  • Preu especial 4239 €
    Col·lectiu d'aplicació: Estudiants i ex-estudiants d' Eina, i Socis de col·legis i associacions professionals vinculats al disseny i l'art
    Preu especial 2355 €
    Col·lectiu d'aplicació: Personal de la Fundació Eina, així com els seus fills
    Preu especial 3768 €
    Col·lectiu d'aplicació: Titulats/des EINA
  • Idioma de docència: Castellà (80%), Anglès (10%), Català (10%)
  • Lloc: EINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
El Diploma d'especialització en Disseny i producció d'exposicions ofereix especialitzar-se en el disseny i la creació de nous formats i continguts expositius. Des d'una perspectiva contemporània revisa, aprofundeix i renova els diferents elements que li són propis, com la curadoria, el disseny, la mediació i la producció d'exposicions, així com la creació d'experiències temporals, l'articulació d'espais d'interacció i la configuració de nous públics.
Compta amb la col·laboració de diferents museus, galeries d'art i institucions culturals de Barcelona, com el Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC), el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), el Museu del Disseny de Barcelona, la Filmoteca de Catalunya o el Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA), entre d'altres.
En el seu conjunt, el programa proporciona un espai d'investigació, fonamentat en la relació complementària entre teoria i pràctica, i el seu desplegament en contextos reals, imaginaris o possibles. Aquest curs es planteja com un trajecte de creació i experimentació entre espais temporals, experiències expositives i configuració de continguts. Mitjançant estudis de cas, el màster ofereix situacions resoltes en el marc de la complexitat dels elements que intervenen, gràcies a les quals els participants poden obtenir experiència i pràctica en la curadoria, la reflexió crítica i el disseny d'espais. La seva estructura modular garanteix que el programa sigui innovador i s'actualitzi constantment.

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

EINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona

Contacte

Maria López Caballero

Telèfon: 932030923

Informació addicional

https://www.eina.cat/ca/exposicions-curadoria-disseny-i-espais

Més informació