- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3231/9
- 9a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 9 ECTS
- Inici: 24/03/2022
- Final: 13/07/2022
- Places: 20
- Orientació: Professional
- Preu: 864 €
-
Preu especial 648 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital per a TFGs, organitzats per aquest màster des de 2017.
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: on line
En aquest curs s'estudiaran en profunditat diverses de les eines que s'utilitzen per tal d'articular i dur a terme productes de comunicació digital i campanyes de publicitat dins les agències interactives. Aquestes sessions funcionen com un cicle de conferències on l'alumne estudiarà aspectes molt específics. Aquest curs està especialment recomanat a aquells professionals en actiu que ja estiguin familiaritzats amb els processos estratègics i creatius però que desitgin actualitzar els seus coneixements.
Continguts
Durant aquestes sessions els alumnes rebran xerrades de professionals a manera de "cicle de conferències", que els mostraran les diferents eines i disciplines específiques del panorama de la comunicació digital i interactiva: bloc màrqueting, mobile i apps, tecnologies associades a la comunicació digital, comerç electrònic, usabilitat, advergaming, etc.Itineraris
Aquest curs forma part del màster on line en Estratègia i Creativitat Digital.3182Beques i ajuts
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Centres col·laboradors
Double You
Anuntis
Contacte
Lorena Martinez Garcia
Telèfon: 935812865
Web del programa
http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital-online.htm