• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3231/8
  • 8a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 9 ECTS
  • Inici: 11/03/2021
  • Final: 30/06/2021
  • Places: 20
  • Orientació: Professional
  • Preu: 846 ¤
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: on line
En aquest curs s'estudiaran en profunditat diverses de les eines que s'utilitzen per tal d'articular i dur a terme productes de comunicació digital i campanyes de publicitat dins les agències interactives. Aquestes sessions funcionen com un “cicle de conferències” on l'alumne estudiarà aspectes molt específics. Aquest curs està especialment recomanat a aquells professionals en actiu que ja estiguin familiaritzats amb els processos estratègics i creatius però que desitgin actualitzar els seus coneixements.

Continguts

Durant aquestes sessions els alumnes rebran xerrades de professionals a manera de "cicle de conferències", que els mostraran les diferents eines i disciplines específiques del panorama de la comunicació digital i interactiva: bloc màrqueting, mobile i apps, tecnologies associades a la comunicació digital, comerç electrònic, usabilitat, advergaming, etc.

Itineraris

Aquest curs forma part del màster on line en Estratègia i Creativitat Digital.3182

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Centres col·laboradors

Double You
Anuntis

Contacte

Lorena Martinez Garcia

Telèfon: 935812865

Web del programa

http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital-online.htm

Vols rebre més informació?