Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Inscripció online o presencial:

Inscripció online:

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 1853 i Edició: 53

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.

Inscripció presencial:

Hauràs de demanar cita a través del nostre servei de cita prèvia.

Tutorial d'inscripció online:

Tutorial per a l'obtenció del NIU:

Dates d'inscripció

del 15/02/2020 al 20/01/2021

Documentació requerida

- DNI, TIE o passaport vigent

- Full d'inscripció
(Aquest document s'ha d'adjuntar en el moment de la inscripció).

Requisits d'accés

- Titulació universitària de llicenciat o de grau.

- Si la titulació prèvia no ha proporcionat coneixements de biologia animal per poder fer el curs, haurà de realitzar primer el mòdul addicional de biologia addicional.

Criteris de selecció

Per ordre de preinscripció i adequació als requisits d'admissió

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?