• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4668/13
  • 13a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 14/01/2027
  • Final: 03/03/2027
  • Places: 10
  • Orientació: Professional
  • Preu: 618 €
  • Preu especial 464 €
    Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions del Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Virtual

Continguts

En aquest curs l'alumnat assolirà les bases estadístiques necessàries per a dur a terme investigacions quantitatives rigoroses en l'àmbit del màrqueting i la comunicació digital. Treballaran els conceptes bàsics de l'estadística descriptiva, així com algunes tècniques quantitatives (qüestionari, etc.). Posteriorment aprendran a dissenyar un experiment, i a dur a terme les proves estadístiques inferencials més comuns dins aquest àmbit amb el programa estadístic Jamovi.

Itineraris

Aquest curs forma part del Màster virtual de Formació Permanent en Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3182)

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Contacte

Eduard Bonet

Informació addicional

https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd-online

Més informació