Suport Logístic i Punt d'Informació

slipi

 

Adreceu-vos al Servei Logístic i Punt d'Informació  per a qualsevol de les qüestions següents:

En cas d'emergència.
Informació sobre aules i altres dependències de la Facultat.
Informació sobre horaris d'activitats i d'altres esdeveniments que es realitzin a l'edifici.
Servei de lloguer de taquilles.
Objectes perduts.
Lliurament de material informatiu per la matrícula i del carnet d'estudiant.
Bústia per al Consell d'Estudiants i per als representants de l'alumnat a la Facultat.
Control d'accés a la Facultat.
Per a qualsevol dubte o aclariment sobre temes generals relacionats amb la Facultat.

El nostre horari d'atenció és de 8 a 21 hores, excepte el mesos de Juliol que és de 8 a 20 hores i a l'Agost de 8 a 14 hores (del 6 al 26 d'Agost tancat).

Si necessiteu posar-vos en contacte amb nosaltres, les nostres dades són:

Responsable: Simón Navarro Valverde
Telèfon: 93 581 12 98
Adreça electrònica: slipi.veterinariaarrobauab.cat


Autoritzacions accés Facultat
Per poder accedir fora de l'horari d'obertura de l'edifici, haureu d'estar donats d'alta al directori de personal de la UAB, en aquest cas podreu accedir als espais on tingueu clau. Si heu d'accedir a altres espais, la persona responsable d'aquests haurà d'omplir l'autorització d'accés.

Autorització accés edifici


Incidències aules, seminaris o sales
Si heu detectat algun mal funcionament, anomàlia o mobliari trencat a una aula, seminari o sala podeu comunicar-lo mitjançant el formulari d'incidències.

Formulari incidències 


Deixalleria
Si voleu fer una sol·licitud de recollida de material per endur a la deixalleria, haureu d'omplir el formulari adjunt.
Recordeu senyalitzar el material com a material a recollir i data de recollida.
 
Sol·licitud recollida deixalleria

 
Espais Facultat
Si voleu fer una reserva d'un espai o informació al respecte de les característiques o tarifes.

Informació espais Facultat

Formulari de reserves d'espais


Copies de claus

Sol·licitud de còpies de claus


Roba de treball
Per demanar roba de treball i reclamar qualsevol incidència haureu d'entrar a la pàgina de Serveis a la Comunitat, a l'apartat de "vestuari". Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar a l'extensió 2530.
Recordeu que el servei de bugaderia fa la recollida els divendres a la tarda i que en cap cas heu de treure la vostra etiqueta identificativa. 

Serveis a la comunitat


Missatgeria personal
No oferim aquest tipus de servei, us recomanem fer els enviaments al vostre domicili, o bé, fer servir alternatives com Citipaq o Amazon Locker

Manteniment
Per tal de demanar un treball de manteniment o millora haureu d'omplir una sol·licitud de manteniment. En aquest cas haureu d'estar previàment donats d'alta, sinó esteu registrats, podeu enviar un mail amb el responsable i el centre de cost a: simon.navarro@uab.cat.

Sol·licitud de manteniment

Si voleu donar-vos d'alta a aplicatiu de manteniment, ompliu aquest formulari:

Alta aplicatiu manteniment


Aire condicionat 
Si voleu demanar una nova instal·lació d'un aparell d'aire condicionat a un dels vostres espais, envieu una mail indicant nom del responsable i espai a refrigerar a: ad.veterinaria@uab.cat.

Si voleu que un dels vostres laboratoris estigui refrigerat 24 hores/365 dies, haureu de fer arribar la sol·licitud de refrigeració 24 hores a: simon.navarro@uab.cat, l'Àrea d'Arquitectura visitarà l'espai per donar el vist-i-plau.

Sol·licitud d'aire 24 hores


Nous equipaments
Cas d'instal·lar un nou equipament s'haurà d'omplir la fitxa de nous equipaments i enviar a: simon.navarro@uab.cat.
L'Àrea de Manteniment farà la seva valoració de la instal·lació i informarà de la normativa i necessitats a tenir en compte.

Fitxa nous equipaments


Obres i modificacions d'espais
En cas de voler fer una obra o modificació d'un espai del vostre departament, haureu d'enviar un mail a l'Administració de Centre (ad.veterinaria@uab.cat), informant dels canvis o millores que voleu realitzar. L'Administració de Centre demanarà a l'Àrea d'Arquitectura un projecte i posterior pressupost.