Josep Gasa guanya la medalla al Mèrit en Alimentació Animal 2025
El Comitè de Mèrits i Honors de les Medalles en Alimentació Animal fa un reconeixement públic a la labor extraordinària portada a terme per persones i institucions, en suport i millora del sector de l’alimentació animal i la ramaderia.

El professor del Departament de Ciència Animal i dels Aliments de la nostra Facultat, Josep Gasa, ha guanyat la medalla en la categoria “I+D+i” (investigació científica, desenvolupament i innovació tecnològica) per la seva trajectòria investigadora i la seva contribució a una major eficiència productiva de la ramaderia espanyola.
Llicenciat en Veterinària i Catedràtic de Nutrició Animal i Producció Porcina a la UAB, Josep Gasa ha participat en diversos projectes d’investigació relacionats amb la nutrició, la gestió i el benestar animal, especialment en el sector porcí.
El pròxim 18 de juny se celebrarà l’entrega de les medalles i diplomes acreditatius a l’Assemblea de Confederació Espanyola de Fabricants d’Aliments Compostos per Animals a Madrid.
Enhorabona, Josep!