Conferència inaugural del curs acadèmic 2026-2027
La Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB inaugurarà oficialment el curs acadèmic 2026-2027 el proper 21 d’octubre, amb la conferència "Transformar el conflicte en l’era digital: art i tecnologia com a eines de diàleg i mediació", a càrrec de Rita Costa Cots.
La conferència tindrà lloc a les 11.30 h a l’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres i serà impartida per Rita Costa Cots, membre de l’organització internacional Build Up, dedicada a la construcció de pau.
Especialitzada en la intersecció entre resolució de conflictes, tecnologia i arts, Costa Cots ha desenvolupat projectes de construcció de pau digital, anàlisi de la polarització i la intimidació en línia, i assessorament a institucions públiques sobre la incorporació dels espais digitals en l’anàlisi i la transformació de conflictes.
L’acte d’inauguració oferirà una reflexió sobre els reptes de la convivència en l’era digital i el potencial de l’art i la tecnologia com a eines per promoure el diàleg, la mediació i la cohesió social, tot connectant aquests desafiaments contemporanis amb els valors de les humanitats i les ciències socials.
Formulari inscripció: Inauguració curs acadèmic 2026-2027 – Emplena el formulari