UAB THE HACK!
Què és i com participar
UAB THE HACK! és el hackathon de referència de l’Escola d’Enginyeria de la UAB. Més que una competició, és una plataforma on els estudiants col·laboren en equips per resoldre reptes tecnològics reals proposats per empreses líders, fomentant una cultura d’innovació i connectant el talent de la UAB amb el món professional.
Les empreses col·laboradores presenten reptes basats en necessitats i dades reals, i els equips participants tenen dos dies per desenvolupar solucions innovadores amb el suport de mentors experts. UAB THE HACK! és una oportunitat única per impulsar la creativitat, la col·laboració i el creixement professional.
Calendari d’Esdeveniments 2026-2027
- 7 i 8 de novembre de 2026 – UAB THE HACK! 2026
INSCRIPCIONS OBERTES. 32 hores non-stop, 100% presencial a l’Escola d’Enginyeria (Campus de Bellaterra). Equips d’estudiants (vine amb el teu equip o forma’n un el mateix dia), reptes reals de dades, ciberseguretat i LLMs proposats per empreses, mentors tècnics durant tot l’event i premis als millors projectes. Inscripció gratuïta.
- Cap de setmana del 7 i 8 de novembre de 2026, Escola d’Enginyeria UAB
- Inscripcions obertes fins al 5 d’octubre de 2026
- Confirmació de plaça a finals d’octubre
INSCRIU-T’HI AQUÍ: formulari oficial d’inscripció
Tota la informació de l’edició 2026: uabthehack.cat/2026
Empreses: voleu proposar un repte o patrocinar l’event? Escriviu a empresas@uabthehack.cat.
Històric d’esdeveniments:
- Maig 2026 – UAB THE HACK! x Deloitte (edició especial): challenge professional d’una setmana, en col·laboració amb Deloitte, per construir un agent d’intel·ligència artificial per millorar el reclutament en assaigs clínics.
- Novembre 2025 – Hackathon "Edició Pirates": 8 i 9 de novembre de 2025, +250 participants i 5 reptes tecnològics proposats per empreses. Més informació
- Març 2025 – Hackathon: Més informació
- Octubre 2024 – "Magic" Datathon: Més informació
- Maig 2024 – Hackathon: Més informació
Inscripció i col·laboració
- Estudiants: inscriu-te a les properes edicions i viu l’experiència.
- Empreses: col·labora amb nosaltres per presentar reptes i descobrir nou talent.
Informació complementària