Actualitat
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
Di Jia defensa la seva tesi doctoral sobre la plataformització del treball dels creadors de contingut de viatges
15 07 2026
El 15 de juliol de 2026 va tenir lloc, a la Sala de Graus del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, la defensa de la tesi doctoral de Di Jia, doctoranda del Programa de Doctorat en Comunicació Audiovisual i Publicitat.
Prop de 70 especialistes al I Congrés Internacional Audiències Digitals
13 07 2026
El I Congrés Internacional Audiències Digitals, celebrat els dies 6 y 7 de juliol amb el lema “Joventut, Mediacions Algorítmiques i Socialització Política”, va reunir prop de 70 especialistes a l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS), situat al centre de la ciutat de Barcelona. Aquesta activitat forma part del programa del 2026 de la Càtedra UNESCO de Comunicació, ubicada a l’Institut de la Comunicación (InCom) i coordinada per les investigadores del nostre departament Amparo Huertas i Celina Navarro.
En Cinto Niqui i el Joan Vila es jubilen i l'Emili Prado i el Josep Mª Martí deixen el Departament
08 07 2026
El dia 29 de juny professors del Departament, personal del PTGAS, de les biblioteques i dels platòs, vam acomiadar dos professors de llarga trajectòria que es jubilen aquest curs i que ja no formaran part del cos docent en tornar el Setembre: en Cinto Niqui i en Joan Vila.
El challenge A-EYE de la UAB, liderat per professors del departament, guanya el Team Impact Award 2026 de la ECIU University
25 06 2026
El challenge Analysing Images with Artificial Intelligence (A-EYE) de la Universitat Autònoma de Barcelona, liderat per la doctora Adriana Monroy Galindo i el doctor Òscar Coromina, professors del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, ha estat guardonat amb el Team Impact Award 2026 de la ECIU University. El premi es va anunciar durant el ECIU University Forum 2026, celebrat a Aveiro (Portugal), i reconeix l'impacte social, acadèmic i tecnològic del projecte.