Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Defensa de la tesi doctoral de Nadine Naser Jitan al Programa Doctoral en Comunicació Audiovisual i Publicitat

06 juny 2025
Compartir a Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El passat 4 de juny, la doctoranda Nadine Naser Jitan, del programa de doctorat en Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Universitat Autònoma de Barcelona, va defensar la seva tesi doctoral titulada “Saudi Women Influential Entrepreneurs in the Fashion Industry on Social Media: Exploring Agency, Intercultural Communication, and Feminist Expressions”.

Defensa tesi Nadine Naser Jitan

L’acte, celebrat a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de la Comunicació, va destacar per l’interès del treball i per l’emoció que el va envoltar. La doctoranda va comptar amb la presència de diversos familiars vinguts expressament des de Jerusalem, que van voler acompanyar-la en aquest moment tan especial.

La defensa va ser especialment interessant per l’originalitat del tema i per l’enfocament interdisciplinari aplicat, combinant comunicació, gènere, cultura i entorns digitals. L’estudi analitza el paper de dones emprenedores saudites en la indústria de la moda a les xarxes socials, aprofundint en la seva agència comunicativa, la dimensió intercultural i les formes d’expressió feminista.

El tribunal avaluador estava format per la Dra. Isabel Villegas Simón (Universitat Pompeu Fabra), la Dra. Haneen Mohammad Shoaib (University of Business and Technology, UBT, Aràbia Saudita) i el Dr. Luiz Peres Garzezi (Universitat Autònoma de Barcelona).

La tesi, dirigida per la Dra. Amparo Huertas Bailén, va obtenir la qualificació d’Excel·lent, la màxima nota possible en el sistema acadèmic.

Des de la comunitat universitària felicitem la Dra. Jitan per aquesta brillant aportació al camp de la recerca en comunicació, gènere i cultura digital.

Dins de: