Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Facultat deCiències

Jornades Ocupacionals de la Facultat de Ciències

Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Detalls de l'event

  • Inici: 19 de maig 2026
  • Final: 19 de maig 2026
  • De 10 hores a 14 hores
  • Facultat de Ciències

Les Jornades Ocupacionals de la Facultat de Ciències són un espai pensat per apropar l’estudiantat al món professional. Durant uns dies, empreses i entitats del sector presenten oportunitats laborals, estades i sortides professionals. Les activitats inclouen xerrades, tallers i espais de networking per orientar el futur professional. És una ocasió ideal per conèixer tendències, establir contactes i preparar l’entrada al mercat laboral.

Enguany, les jornades tindran lloc el 19 de maig i es desenvoluparan en la franja horària de 10.00 a 14.00 h. Comptaran amb diverses activitats simultànies:

  • Fira d’Empreses: Com a novetat, cada empresa disposarà d’una taula-espai exclusiva, on podreu donar a conèixer els vostres projectes i captar talent directament. La fira estarà oberta de manera ininterrompuda de 10.00 a 14.00 h, fet que creiem que fomentarà no només la participació de l’alumnat de la facultat, sinó que també afavorirà les possibles interaccions i sinergies entre les empreses participants.

  • Cicle de conferències: Xerrades en format breu i taules rodones obertes a la participació i assistència de les empreses. Aquestes es duran a terme en la franja de 10.00 a 12.00 h i se seleccionaran temàtiques que puguin ser d’interès per als participants, en l’àmbit del mercat laboral, la captació de talent i els projectes d’empresa que afavoreixin la inserció laboral de l’alumnat, tant durant l’etapa formativa (grau, màster i doctorat) com en la postacadèmica.

  • Speed networking: Després de l’èxit de l’edició anterior, repetim aquesta dinàmica d’entrevistes ràpides one-to-one per facilitar el contacte directe entre les empreses i l’alumnat. Aquesta serà una activitat central que es desenvoluparà de 12.00 a 14.00 h, un cop finalitzat el cicle de conferències.

Dins de: