Centre de Recursos per a Col·lectius

Equipaments per a la participació d'estudiants a la UAB

El Centre de Recursos per a Col·lectius és l'equipament de suport al teixit associatiu i als consells d’estudiants de la universitat. El Centre és el lloc de referència de gestió dels recursos logístics i de difusió de la Unitat de Dinamització Comunitària, així com la seu socialdel CEUAB, l'òrgan de representació d'estudiants de la UAB.

El Centre de Recursos per a Col·lectius disposa dels següents equipaments:

• 3 sales de reunió amb capacitat per unes 15 persones, equipades amb projector i equip de so.
  • 1 espai multimèdia amb ordinadors i punts de connexió a la xarxa.
  • 1 despatx d'atenció a l'alumnat i gestió dels col·lectius i consells d'estudiants.
  • 1 espai de lliure accés que disposa de mobiliari útil per a generar espais de trobada i de creació de xarxes entre els col·lectius, a més de 40 armaris d'ús privatiu i temporal per emmagatzemar el material dels col·lectius (Hotel d'Entitats).
  • 1 sala d'ús polivalent amb capacitat per unes 50 persones, equipada amb projector i equip de so (Sala Annexa de l'Hotel d'Entitats)

El Centre s'ubica en dos espais diferenciats, tots dos a la Plaça Cívica. Els despatxos i les sales de reunió es troben situats davant l'Hemeroteca i davant de l'accés a la Sala d'Estudi de l'Edifici d'Autoservei de la Plaça Cívica, mentre que l'Hotel d'Entitats i la Sala Annexa estan situats a la primera planta de l'Edifici d'Autoservei de la Plaça Cívica.

L’horari d'obertura és de 10.00 h a 19.00 h, de dilluns a divendres, excepte l'Hotel d'Entitats que roman obert de 9h a 21h.
Per a fer reserves de sales només cal anar al Centre de Recursos per a Col·lectius, trucar al 935813105 o enviar un correu electrònic a suport.participacio@uab.cat.