Presentació

Amb el màster que aquí es presenta es busca vincular les àrees de coneixements definides a través dels Graus específics de Psicologia i de Ciències de la Comunicació i de forma indirecta amb Ciències empresarials i de les Ciències Socials, en general.

En l'exercici de l'activitat per a la que preparen els estudis esmentats, demanen competències i habilitats que són compartides per diferents perfils professionals d'empreses de comunicació, d'investigació i serveis d'informació, d'agències de creativitat, de planificació estratègica, de iniciatives empresarials,etc.

Amb els estudis aquí proposats es dóna una resposta concreta a aquestes necessitats professionals.

Objectius

- Conèixer els principis bàsics, metodològics i tècnic pel desenvolupament de la direcció en les empreses en general i les de comunicació en particular, de forma creativa.
- Desenvolupar capacitats per al disseny, producció i avaluació de projectes de comunicació en empreses de publicitat i comunicació per a anunciants.
- Desenvolupar campanyes de comunicació integral.

- Conèixer les aplicacions professionals de les tecnologies de la informació o del coneixement per poder ser utilitzades com eines estratègiques de comunicació encaminades a la resolució de problemes tant socials com productius.
- Conèixer i emprar adientment les tècniques que afavoreixen desenvolupar noves idees i/o donar solucions als problemes empresarials.
- Desenvolupar capacitats per liderar grups i/o dirigir empreses.
- Desenvolupar les capacitats cognitives i la seva integració en el procés de trobar solucions originals en el propi àmbit personal i laboral.

Requisits d'accés

Els candidats han de ser llicenciats o Graduats universitaris en un dels següents estudis: Psicologia, Ciències de la Comunicació, Ciències de l'Educació i Empresarials.

Sortides professionals

- Els/les titulats/des del màster presentat, podran desenvolupar les seves funcions en les àrees de planificació estratègica en comunicació, creativitat en comunicació, investigació motivacional i de mercat, anàlisi de tendències, valors i estils de vida, estratègies de marca (branding), creació de noms d'empreses i productes (naming) així com desenvolupar nous productes en el món empresarial.

- Es tracta d'una formació generalista i global que aporta coneixements per esser aplicats en una gran diversitat d'empreses vinculades al sector de la comunicació i empresarial; en general comporta capacitats per a plantejar possibilitats d'anàlisi i solucions a problemes professionals.

Contacte

Maria Dolors Raya

Telèfon: 935811377

Correu electrònic: psicocreatividad@uab.cat

Màster propi UAB

15a Edició
Places: 30
Orientació: Acadèmica, Recerca, Professional
75 ECTS
Codi de l'estudi: 1606/15
Preu: 4200 ¤
Preu especial: 4000¤
Col·lectiu d'aplicació: Llicenciats o graduats per la UAB

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Facultat de Psicologia, Campus UAB, Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 06/10/2014 al 14/07/2015
Idioma de docència:
Català (60%), Castellà (40%)
Centres responsables:
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Títol que s'obté:
Màster en Psicocreativitat

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.